Lakkautetaan kaikki tuet, niin mamutkaan ei saa mistään rahaa!
Eikä niitä kukaan töihinkään ota. Pizzeriaakaan ei voi perustaa, ellei kieltä vaivaudu opettelemaan.
Kommentit (14)
Olen seurannut huolestuneena näitä ulkomaalaisvastaisia keskusteluketjuja. Hyvin suuri osa pyörii sen olettamuksen varassa, että maahanmuuttajat imevät yhteiskunnan varojaa eli veronmaksajien rahat.
Hienoa!
Poistettakoon siis kaikki avustukset ja maksut. Aloitetaan opintorahoista, ja ennenkaikkea ulkomailta tulevilta ja ulkomaille opiskelemaan meneviltä. Siis kaikilta.
Asumistuet pois ja muutetaan kaikki tuet lainoiksi, jotka tukia saavat maksavat takaisin myöhemmistä tuloistaan.
Totta vain on, että suurin osa tukia saavista on ihka oikeita suomalaisia.
Itse olen palkannut mamuja ja yhtä paikkaa (jossa ei vaadita suomenkieltä eikä koulutusta) hakee yleensä satoja maahanmuuttajia (koulutettuja), mutta suomalaiset eivät viitsi vaivautua, kun saa niin hyvät tuet. Ihan tosi älkää puhuko näistä asioista, jos ette tiedä.
kun ei voi enää lusmuta kotona sairaseläkkeen/työttömyyrahan turvin. (Lue "sairaseläke"= Mielenterveysongelmia)
Ajattele jos säkään et sais avustusta Kelalta niihin lääkkeisiin?
selitti siinä jollekin, että "Minä en niitä persesuomalaisia äänestä" ja perusteli, että ensin ottavat tuet pois maahanmuuttajilta, homoilta ja sitten vammaisilta, sairailta ja muuten erilaisilta. Eli taisi pelätä omastakin puolestaan ja aikoi äänestää demareita.
oli paljon naita elamantapaelatteja. Tuet lopetettiin ja kumma kylla johan rupesi toita loytymaan.
että on täysin valmis kieltämään toisten lapsilta mahdollisesti ruuan ja ihmisoikeudet.
Ihmisiä nekin on.
jos tuet lopetetaan. Mammat vaan joutuu miettimaan tekeeko sen viidennen lapsen kun neljaakaan ei jaksa elattaa.
monella on myös Suomen kansalaisuus. Heitä koskevat siis samat lait ja velvoitteet kuin meitä kantasuomalaisiakin. Samoin he ovat oikeutettuja samoihin etuihin.
On aika raukkamaista vinistä jälkikäteen tukien hyödyntämisestä.
Suurin osa persujen ja Muutos2011 äänestäjistä on lähiöiden duunareita ja itse työttömiä surkimuksia. Ilmeisesti omaa paskaa fiilistään pitää kanavoida vielä surkeampien tapausten niskaan. Säälittävää. Menkää sinne Homma-foorumille meuhkaamaan shittiänne.
Pakolainen on henkilö, joka joutuu pelkäämään joutuvansa kotimaassaan vainotuksi rodun, uskonnon, kansalaisuuden, sosiaalisen aseman tai poliittisen mielipiteen johdosta.[1] Pakolaisuutta koskee ja sitä määrittelee Geneven pakolaissopimus vuodelta 1951 ja sen pöytäkirja vuodelta 1967.[2]
ansaitsekaan mitään muuta kuin enemmän ja parempaa ap:lle ihan vaan sen takia, koska ap on niin hyvä ihminen, että ansaitsee enemmän!
Lisää rahaa kaikille suvaitsemattomille aivopiereskelijöille...
Määritelmän mukaan eivät esimerkiksi sota, nälänhätä tai ympäristökatastrofi ole varsinaisesti pakolaiseksi oikeuttavia syitä. Mutta sen sijaan huoltajan puuttuminen; esimerkiksi orpous tai sotaorpous on. Yleissopimuksen mukaan pakolaista ei voida palauttaa maahan, jossa hänen henkeään tai vapauttaan uhataan.
Olen itse alunperin Vietnamista ja mieheni on Marokosta.
Taitaa vaan iso osa palstamammoista älähtää
Vuosittain testattaisiin mamujen kielitaidon eteneminen. Jos ei edisty niin ei tarvitse rahaa.
pyrkisi pakolaisiksi Ruotsiin, hahaa.