TAAS unohtui kanankoivet yöksi (kylmään) uuniin.. Uskallanko syödä?
Kommentit (18)
Mutta miten voi unohtaa toistuvasti ruuat uuniin? Etkö ota niitä pois uunista kun laitat sen pois päältä?
Eikä tähän päivään mennessä ole tullut mitään paitsi täysi vatsa =)
edellyttäen että siis olit kypsentänyt ne kuitenkin :)
Meillä jää aina välillä ruoka pöydälle illalla siitä syystä että teemme usein seuraavan päivän ruoan valmiiksi illalla ja kun sitä ei voi lämpimänä laittaa jääkaappiin jätän sen jäähtymään ja sitten unohdan koko asian. Ei ole meillä kenelläkään tullut ongelmia kypsennetystä ruoasta. En nyt tietenkään söisi jotain graavia kalaa joka olisi lojunut pöydällä yön yli.
Ja koiralle ei saa antaa kananluita.
Näin käy harva se viikko, milloin unohtuu kinkkukiusaus, milloin uuniperunat.. Nämä kanankoivet tosi usein..! Harmittaa, ostin vielä tosi kalliit luomukoivet, samperi!!!!!
Olen kyllä tosi väsynyt iltaisin..
ap
Harmittaahan se ja sattuuhan nuita.
Lämmität ne ensin vaan kunnolla ennen syömistä.
yö yli seisseet kanankoivet vaikka varoitin.
Sai sitten ruokamyrkytyksen, vatsa kipeänä ja oksensi.
Eli en söis, en edes kuumennettuna, pilalla ne valitettavasti on.
kana varsinkin on niin herkkä pilaantumaan
mulle käy usein samalla lailla. Tai ensin syön osan koivista/rintapaloista aterialla, mutta laitan loput takaisin uuniin jäähtymään, jotta voisin ne sitten jäähtyneenä nostaa jääkaappiin -ja sinne ne sitten unohtuukin koko yöksi.
Eli olen usein syönyt yön yli uunissa säilitettyä kanaa eikä vielä ole käynyt kuinkaan.. Oon sen verran pihi, että en malta heittää niitä roskiinkaan. Ruokamyrkytysriski kai on silti olemassa..
Näin käy harva se viikko, milloin unohtuu kinkkukiusaus, milloin uuniperunat.. Nämä kanankoivet tosi usein..! Harmittaa, ostin vielä tosi kalliit luomukoivet, samperi!!!!!
Olen kyllä tosi väsynyt iltaisin..ap
Eikö nälkä aja ottamaan sen ruuan pois uunista?
Mutta kuumentaisin vielä läpeensä ennen syömistä.
Söisin. Minulta unohtuu myös joskus ruokaa hellalle ja yleensä muistan sen vasta illalla sängyssä, enkä viitsi sen takia enää nousta ja hyvin on syöty seuraavanakin päivänä eikä mitään ole tullut ikinä.
mä en söisi.