Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei toi Marja Tyrniä näytellyt voi TAAS voittaa

Vierailija
19.02.2011 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munamies on vaan niin symppis ja jutut kilttejä, joten lapsetkin tykkää. Meidän 7 v. poika on ihan Munamiehen pauloissa :)

Vierailija
2/24 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin olin varma, että paksu poika voittaa, saa nähdä meneekö nytkin veikkaus munakaisen voitosta pieleen:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta se on kyllä ruvennut vähän junnaamaan. Olen feministi ja minua huvittaa ihan törkeästi Harjakainen nykyään. Ne sen kökkösovinistiset heitot on tosi oivaltavia - se on tavoittanut mun yhden kuolleen sukulaiseni sielun.

Vierailija
4/24 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin Tyrnistä ja nyt tästä Harjakaisesta.

just sellasta kaksimielistä huumoria, joka uppoo mulle.

Hyvä Aku!!!!

Vierailija
5/24 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Zetterberg oli Munamiehen lisäksi miun suosikki

Vierailija
6/24 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ääni on niin kauhea että estää kuuntelemasta sisältöä. Katselin Putousta eilen ensimmäisen kerran, kun kaikki siitä niin vouhkaa, enkä todella voi ymmärtää munamiehen suosiota. Ihme piipittäjä!

Vierailija
7/24 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikallaan, ei mitään uutta koko ohjelman aikana. Äänikin on niin rasittava, ettei jaksa kuunnella. Harjakainen voittoon! Äänet firman piikkiin!!!

Vierailija
8/24 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en alkuun tykänny ollenkaan Hirviniemen hahmosta, mutta vähitellen on jopa mua sen vitsit naurattanut. Onhan hahmo naisia mollaava sovinisti...et pitäiskö tykätä vai ei...

Vierailija
9/24 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirviniemi on loistava koomikko.

Vierailija
10/24 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mahdollisesti voittaaki. On kyllä niin mahtava näyttelijä ettei tosikaan vaikka pokka meinaa usein pettääki =D

Vierailija
11/24 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en alkuun tykänny ollenkaan Hirviniemen hahmosta, mutta vähitellen on jopa mua sen vitsit naurattanut. Onhan hahmo naisia mollaava sovinisti...et pitäiskö tykätä vai ei...

Vierailija
12/24 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka hahmo hyvä onkin, kuten näyttelijäkin, niin ei kyllä tänään pokka pitänyt ollenkaan.

Vierailija
13/24 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis periaatteessa hyvin tavallisia hahmoja ja ehkä juuri siksi niin hauskoja.

Vierailija
14/24 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ei ole NIIN vakavaa ja toiseksi se vieläkin typerämpi hahmo todennäköisesti voittaa...

Vierailija
15/24 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutta enää. Samat jutut joka kerran ja sen kuoroesityskin oli tylsä. Harjakainen voittoon!

Vierailija
16/24 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli voittaa toisenkin kerran.Suomalaiset on niin tyhmiä että äänestää sitä!

Vierailija
17/24 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin viime kerrallakin, jos oikein muistan? Siis samat näyttelijät.

Vierailija
18/24 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vhat is pest is aspest.

Munamies junnaa yhtä ja samaa. Ei oo enää yhtään hauska juttu kun kaveri on kyykyssä ja vetänyt kollaripaidan polvien yli. Höh. (Ei ollu minusta hauska edes alussa.)

Vierailija
19/24 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki äänestävät tuota munamiestä. Saa Suomen kansan syvien rivien äänestäjät liikkelle...

Itse äänestän Harjakaista, koska on hahmo on hyvä ja ko. näyttelijä on lahjakas. Tyrnistä en pitänyt, mutta tämä HArjakainen on helvetin hyvä. Mutta nou vörries -> munamies vie voiton.

Vierailija
20/24 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli Harjakainen ja Munamies - vastakohtia. Veikkaan, että empaattiset naiskatsojat äänestävät Munamiehen voittoon. Ketä tuo voisi ärsyttää?!

Harjakainen on hyvä: kuin vastaava mestari v. 88 tai jotakin. Jutut kuitenkin saattavat viedä kannatusta, ellei miesjoukot innostu asiasta;-D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi