Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 vee, toinen päivä ilman tuttia...

Vierailija
18.02.2011 |

Täytyy nyt kyllä ihmetellä, että eipä ole lapsi yhtään kertaa kysellyt tutin perään. Hmm... Päiväunille ja iltaunille laittanut entiseen tapaansa. Viime yönä heräsi kerran, mutta ei kaivannut tuttia olleskaan. Voikohan ajatella, että se oli nyt tässä vai tuleeko lapsella monenkin päivän kuluttua yllättävä tutin halu?

En mitenkään tehnyt numreoa lopettamisesta, en maininnut koko tuttia, en mitään hiirelle vientitarinoita tms. Kunhan en vain antanut..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli meilläkin kummankin lapsen kohdalla. Niin tärkeä kun se oli ja jännitti siitä luopuminen ja kuinka helposti se kävikään!

Vierailija
2/9 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä valmistaudun meiän 2v tutin vierotukseen.. pullosta pääsi tosi helposti ja toivon samaa tutista..mikä on kyllä aika epätodennäköistä. ei olisi koskaan pitänyt opettaa sitä tuttiin :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 1 v. poika syö nukkuessaan tuttia, väsyneenä ja jos sattuu joku vahinko, muuten vähän.

Isommilla lapsilla tutista luopuminen käynyt tosi helposti, toinen antoi joulupukille - joka vei tonttuvauvoille ja toinen heitti vasikoille pellolle :) Ei itketty yhtään perään illallakaan! Vapaaehtoisesti luopui tutista ja hyvä tuli!

Vierailija
4/9 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tutti autossa, tutti kun itketti, tutti kun oli pahalla tuulella, tutti kun nukkui ja tutti heti kun pääsi hoidosta.

Aluksi vähensin tutin antoa kotona. Ei enää joka kitinään. Ja sitten eräs kaunis perjantai ilta otettiin kokonaan pois. Ei ole kysellyt! Ja oli jo tosiaan 2,5v. Helppoa kun sen osaa ;)

Vierailija
5/9 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannatti opettaa vauva tuttiin, vaikka nyt onkin edessä tutista luopumisen opettelu. Tutti kuitenkin auttoi päiväunien ja yöunien kohdalla, rauhoitti lasta kiukkutilanteissa jne. Helpotti kummasti elämää. Se, että nyt joudutaan ehkä taistelemaan yksi tai muutama päivä ilman tuttia, on sen väärtti että vauva-aikana tutista oli iso apu monta kuukautta. Aion kyllä opettaa seuraavankin vauvan tutille, kunhan tuolta nyt piakkoin syntyy :).

Vierailija
6/9 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..lutkuttanut tuttia eikä koskaan käyttänyt pottaa. Alkoi käydä heti pytyllä.

Kaikki ovat laisiaan...

Vierailija
7/9 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se nyt tossa ollut, tuskin enää kaipailee tuttiaan! Meillä on molemmilta lapsilta otettu tutti pois 2-vuotiaana ja yhtä kivuttomasti meni molemmilla. Ilmeisesti oli hyvä ikä jättää tutti pois. Päivätutit oli tosin jätetty pois jo ennen vuoden ikää.

Vierailija
8/9 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki olen jo pitkään miettinyt että siitä pitää luopua, mutta tuntuu että olenkin itse kiinni siinä tutti+lapsi yhdistelmässä???

Aina unille annan tutin suuhun vaikka lapsi ei sitä pyydä. Kun alkaa olla väsynyt, haen tutin ja unilelun.

Öisin kun vieläkin heräilee itkemään useasti niin vanhasta muistista nousen ja menen antamaan tuttia, vaan ei tuo ole sitä huolinut moneen viikkoon yöllä.

Olenko jotenkin itse riippuvainen mielikuvasta että lapsi on vielä vauva, tuttia syövä pikkuinen on vaan niin hellyttävä näky :)

Ja meillä on kolme teiniä joten ehkä tästä viimoisesta ei sitten halua isoa kasvavan lainkaan :(

Joo, huomenna ne tutit lähtee ja pojasta kasvaa iso mies.

Vierailija
9/9 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sylki tutin pois vaikka tuputtettiin ja oli ollut tosi tärkeitä tutit. Heitettiin ne sitten roskiin ja samalla luovuttiin tuttipulloistakin, ei niitä enää kaksivuotias tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme