Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketjusta riippumatta raskaana olevia yksinhuoltajia vilisee???

Vierailija
18.02.2011 |

Ihmettelen ilman moralisointia kun huomasin et riippumatta ketjun aloittajan aiheesta niin aina löytyy muutama raskaana oleva yksinhuoltaja.Sit mietitään millä elättää vielä viideskin.Siis mitä???? Pyhällä hengelläkö nämä köyhät ressukat lisääntyy vai miksi niiden lasten/syntymättömien lasten isät eivät osallistu kuluihin kun sossussa pitää käydä ja vielä itkeä miten vähän saa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mamuja syytetään tuilla elämisestä.

Kyllä toisaalta alkaa ymmärtää millainen ihminen tekee rasistisia aloituksia täällä. Varmasti joku, joka mielestään tarvitsee ja ansaitsee Suomen kansalaisena kaikki tuet maahanmuuttajia enemmän.

Vierailija
2/4 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä huomasin taas kerran, että päivittäin on ketjuja, joissa on yh, jolla on pieni vauva. Ajattelin sitten minäkin, että noita on yllättävän paljon. Ja yllättävältä se tuntuu minusta tietysti siksi, etten itse tunne ketään sellaista, en ole edes tuttavapiirissäni kuullut kenenkään puhuvan kenestäkään sellaisesta, joka olisi jäänyt yh:ksi pienen vauvan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten onko se nyt niin suuri ihme, että raskaana olevia yh:täkin on joukossa? Muistakaa nyt, että tämä on yksi Suomen suosituimmista keskustelupalstoista.

t. eräs "normin mukaan" aviossa oleva äiti

Vierailija
4/4 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toki lapsi syntynyt pyhästä hengestä, ihan suojaamattoman seksin seuraus.

Ressukka en koe olevani millään muotoa.

Kysymykseesi miksi lasten isät eivät osallistu kuluihin en osaa vastata.

Itse en ole ollut edes raskausaikana lapsen isän kanssa tekemisissä, enkä tietääkseni itse sille mitään voi, että miestä ei kiinnosta oma lapsensa.

En käsitä miksi tuntemattomia ja ylipäätänsä muita ihmisiä haittaa se, että minulla ei ole miestä eikä lapsen isä osallistu lapsen elämään millään muotoa?

Tietty eri asia jos mulla olis esim.kolme lasta joilla kaikilla eri isät ja olisin silti yh, silloin voisi katsoa peiliin ja pitkään.

Mutta eipä ole mulla ainakaan mitään suunnitelmia hankkia lisää lapsia piiiiitkään aikaan enkä välttämättä edes pystyisi koskaan enää luottamaan kehenkään mieheen niin paljon. :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi