Mieheni ei tajua, kuinka paljon minua masentaa..
se, ettei se hoida raha-asioita ja elää yli varojensa, niin että se vaikuttaa koko perheeseen. Mies luulee, että minä tykkään siitä, kun pitää jatkuvasti olla jäkättämästä näistä asioista. Minä alan olla niin loppu näihin ainasiin yllätyksiin, mitä se yrittää piilotella. Tänäkin aamuna nousin, vain ja ainoastaan siitä syystä, että tein aamupalan ja lähetin lapsen kouluun. Itse teen vuorotyötä. Masentaa ja pahasti.
Kommentit (3)
minkä ikäinen miehesi on? onko aina ollut samanlainen? millä lailla raha-asiat vaikeuttavat sinun elämääsi?
minun mieheni samanlainen... en usko että siitä muuttuu mihinkään, vaikka ei kyllä aina olekaan ollut sellainen. tosin uskon että on virheistään oppinut sen verran ettei enää tule sitä tilannetta että sähköt on poikki tai talo menossa alta. toisaalta myös minä otan yhä enemmän vastuuta raha-asioista, tulevaisuudessa varmasti tulen hoitamaan ne melkein kokonaan. näin se vaan on. meillä kuitenkin neljä lasta, jotka tarvitsevat isäänsä joten en aio tämän asian takia erota.
hoitaa niin, että mies ei voi käyttää rahaa vapaasti? Eli tilien käyttöoikeudet vain sinulle, miehelle joku kk-raha?
Voisi olla yksi tapa pelastaa liitto, koska ihmiset eivät yleensä muutu kovin helposti (oletan,ettet halua erota).
Olisiko syy erota, vai voiko mies muuttua? Millä saan sen tajuamaan, että minua masentaa ja pahasti?ap