Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ehkä hassu, mutta minua jännittää/kutkuttaa huominen lentokentälle meno

Vierailija
18.02.2011 |

ja lentokoneella matkustaminen.

Siitä on vierähätnyt n.15v kun olen lentokoneella viimeksi matkustanut ja mm turvatarkastukset on muuttuneet hirmuisesti siitä ajasta..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saahan se jännittää.

Vierailija
2/8 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on sinne silti jotenkin aina kiva mennä, tykkään siitä lähdön tunnelmasta :) Hyvää matkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan useamman kerran vuodessa ja silti jännitän aina matkalle lähtiessäni :-) Se on ihana tunne. Loma, uusi maa, lento, kaikki. Hyvää lomaa sinulle!!

Vierailija
4/8 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on, että olet hyvissä ajoin kentällä! Hiihtolomien takia ryysis voi olla varsin kova.

Vierailija
5/8 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä sentään lennän monta kertaa vuodessa.. asutaan USAssa, ja sekä maan sisäisiä että Atlantin ylityksiä Suomen-lomille kertyy muutamia vuosittain. Ja JOKA kerta kutkuttaa, suorastaan jännittää :)

Pelkään vähän lentämistä ja vaikka lennän paljon, en ole päässyt pelosta yli vaan kämmenet ja kainalot kostuu aina kun on vähän kuoppaisempi kyyti, kuuluu omituisia piippauksia tai muita ääniä tai jos tapahtuu jotain tavallisuudesta poikkeavaa. Samoin turvatarkastuksissa ja raja"kuulusteluissa" jännittää aina vaikka tiedän olevani puhdas kuin pulmunen :)

Tsemiä matkaan, henkilökunta neuvoo kyllä jos et tiedä miten toimia!

Vierailija
6/8 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidetaan lähtöselvitys ehkä nyt illalla netitse mutta kyllä me kentälle menemme muutenkin hyvissä ajoin, ihan vain sitä kuhinaa ja atmosfääriä katsomaan ja siitä nauttimaan:))

Missäs välissä se turvatarkastus muuten hoidetaan jos on lähtöselvityksen hoitanut jo edellisenä iltana kotona?

ap

Vierailija
7/8 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ensin jätätte kamat ja sit vasta menette turvatarkastukseen josta pääsee sit sinne kansainväliselle puolelle :)

Vierailija
8/8 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta matkatavaroiden jättöön (jos on muuta kuin käsimatkatavaroita) pitää jonottaa joka tapauksessa. Huomenna on paljon porukkaa liikkeellä suksineen sun muine poikkeuskokoisine matkatavaroineen - varaa reilusti aikaa!

Minäkin olen lähdössä huomenna matkalle, ja vaikka matkustankin paljon, matkan alla jännittää aina. Lähinnä se pakkaaminen ja kentälle pääseminen - itse lentoasema olo ja lentäminen ei niinkään.