Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies löytää uuden naisen, niin eikö olisi lapsienkin etu

Vierailija
18.02.2011 |

jäädä isälleen ja tämän uuden naisystävän luo ja hoidettavaksi, kuin yh-äidille kurjiin olosuhteisiin?

Tarkoitan siis, että isä ja uusi puoliso ryhtyisivät lähivanhemmiksi ja äidillä sitten tietenkin tapaamisoikeus.

YH-äidit usein ovat väsyneitä, varattomia ja muutenkin katkeroituneita, ei voi olla parastta mahdollista esimerkkiälapsille.

Isän ja uuden naisen kanssa saavat kunnollista perheen mallia ja mallia parisuhteesta sekä saavat asua rakkauden täyttämässä kodissa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan IKINÄ luopuisi lapsistani, jos ero tulisi

Vierailija
2/22 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä silloinkaan mitään hyvää esimerkkiä saa.

Varsinkin kun joskus täälläkin on niitä ketjuja ollut missä nainen ei hyväksy miehen lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietenkin paljon myös miehen uudesta naisystävästä, miten hän asioihin suhtautuu, mutta ajatuksena ihan pohtimisen arvoinen juttu.

Vierailija
4/22 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun joskus täälläkin on niitä ketjuja ollut missä nainen ei hyväksy miehen lapsia.

että uusi nainen on lapsirakas ja itse haluaa tätä järjestelyä. On siis hyvä huoltaja lapsille.

Ap.

Vierailija
5/22 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain siinä tapauksessa, että uusi nainen, isä ja tuleva yh-äiti näin haluavat kaikki. Ja isä, uusi nainen ovat rakastavia ja varakkaitakin, eivätkä väsy mihinkään.

Vierailija
6/22 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varmasti monesti olisi hyvä näin.

Vierailija
7/22 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi lapset kieltää!

Vierailija
8/22 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki mahdolliset vaihtoehdot käydä huolellisesti läpi, mielellään lapsiakin kuunnellen.

Katkera äiti ei ole mistään kotoisin.

Vierailija
9/22 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että uusi nainen on lapsirakas ja itse haluaa tätä järjestelyä. On siis hyvä huoltaja lapsille.

Ap.

että joku muu alkaa pääasiassa kasvattamaan hänen lapsiaan.

Mutta sinänsä, en ihmettele yhtään ettei äiti halua omista lapsistaan luopua. En minäkään tuollaisessa tilanteessa haluaisi.

Vierailija
10/22 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yh-äiti voi löytää uutta miestä ja tarjota perheen mallia?

mies löytää, kun ei olisi lapsia koko aikaa rasitteena.

Vierailija
11/22 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuleva yh-äiti haluaisi tuollaista järjestelyä, ensin on menettänyt miehensä uudelle naiselle, tulee ero ja vielä lapset pitäisi jättää isän ja sen uuden naisen hoiviin?

Aika harvalta varmaan luonnistuisi.

Vierailija
12/22 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuleva yh-äiti haluaisi tuollaista järjestelyä, ensin on menettänyt miehensä uudelle naiselle, tulee ero ja vielä lapset pitäisi jättää isän ja sen uuden naisen hoiviin?

Aika harvalta varmaan luonnistuisi.

Vierailija
13/22 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yh-äiti voi löytää uutta miestä ja tarjota perheen mallia?

mies löytää, kun ei olisi lapsia koko aikaa rasitteena.

muka ajatella, että lapset ovat rasitteena?! Olen minäkin yh ollut mutta enpä kyllä koskaan ajatellut, että muksu olisi rasitteena miehen "etsinnässä".

Vierailija
14/22 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se miehen löytäminen nyt niiiin vaikeaa ole ;-)

Vierailija
15/22 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se miehen löytäminen nyt niiiin vaikeaa ole ;-)

ole. Itsekin löysin miehen lasten kanssa ulkoillessani =) Naapuritalosta se onni löytyi.

Vierailija
16/22 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin katkera. Miksikäs ei olisi mahdollista, että lapset menevät lähihoitoon isälleen.

Oikestihan äidit ovat usein parempia vanhempia, jo käytännössä sen takia, koska he ovat joutuneet harjoittelemaan lapsen kanssa arjen asioita ja kiintymyssuhde on tiivis, eikä äidit yritä lahjoa lasta puolelleen, vaan tietävät lapselle olevan parasta järjestys ja rutiinit rakkauden ohella. Tästä päästäänkin siihen, minkä takia isän olisi hyvä olla se lähivanhempi: äiti on valmiimpi etävanhemmaksi, jonka rooli on huomattavasti haasteellisempi. Äidit ei ehkä sorru niin helposti leikkimään lapselle kaveria.

Ei siitä sijaisäidistä varmaankaan mitään haittaa siinä yhtälössä ole. Hyvähän se on, että siellä missä on sotku, on myös yksi ylimääräinen kodinhoitaja ja koska miehet ovat ehkä usein jäyhempiä ja huonompia olemaan helliä, niin tämä toinen nainen saa sitten myös hellittelijän roolin.

Nimen omaan tällaisissa tilanteissa etä-äitiys on loistava vaihtoehto. Tai ainakin vuoroviikot. Äidillekin jää oma elämä ja ratkaisu todellakin tasoittaisi tuloeroja, sekä vähentäisi turhia avioeroja, kun miehet todellakin tajuaisivat, että ero ei ole suinkaan poispääsy lapsiarjesta.

Vierailija
17/22 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen tehnyt näin. Että lapset asuvat isänsä ja uuden puolison kanssa. Toimii oikein hyvin. Isin uusi on mukava ihminen ja mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa hänestä, hoitaa mun lapsiani todella hyvin.

Vierailija
18/22 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli vuosia sitten suhde ja oli silloin aikeissa jättää perheen, mutta mä sanoin, että lapset otat myös. Ei se sitten lähtenytkään naisensa matkaan. Ihme mies.

Vierailija
19/22 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ottanut...nyt täällä pojat aina pähkäilee mun kanssa, mitenkäs korjataan trial-pyörä tai vaihdetaan öljyt pojan ekaan autoon jne...isällä aikaa vain uusille lapsilleen :(

Vierailija
20/22 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä juuri. En ainakaan omille lapsilleni haluaisi tuollaista "rakkauden" mallia antaa ikinä. Mielummin sitten vaikka kurjat olosuhteet mutta terveet periaatteet. Mielummin varaton, väsynyt ja katkera äiti/isä kuin varattuja metsästävä moraaliton haihattelija. Ei se varastettu rakkauskaan yleensä kauaa kestä ennenkuin on taas uutta kehässä, joten parempi että lapset jäävät sille, joka osaa sitoutua ja ajatella muitakin kuin omaa napaansa. Ei tarvitse jatkuvasti todistaa niitä uusia äiti tai isäpuolia ennekuin vanhan nimeä ehtii oppia.