Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tähystykseen menee mun maha. Sain itse päättää, odotetaanko kk vai

Vierailija
18.02.2011 |

laitetaanko lähete. Oksennus tulee pelkästä ajatuksesta...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinen kesti kauan! Toinen oli nopeampi.

Tsemppiä!

Vierailija
2/10 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/10 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkkeet ei oikeastaan muuten auta, koska se ei satu.

Vierailija
5/10 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman mitään puudutetta/rauhottavaa, kun hoitaja huomasi valmiiksi laitetut lääkkeet vasta toimenpiteen jälkeen....ap

Vierailija
6/10 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaahan se ihan rutosti, mutta ei satu. Myös toisten armoilla olemisen tunne voi olla ikävä.

Mutta kyllä sen kestää! Pahimmin yököttää silloin, kun letku työnnetään/nielaistaan. Kun se on mahassa, yökötystä pystyy aika hyvin hallitsemaan hengittämällä syvään ja säännöllisesti. Pois vetäminen yökkää taas, mutta se on nopeasti ohi.

Vierailija
7/10 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä tehdään joka päivä jollekin, ja kukaan ei toimenpiteeseen kai ole kuollut. Tekemättä jättämiseen sen sijaan varmaan monikin.

Pyydät riittävästi nappeja ja puudutusta ja hengität rauhallisesti. Se ei kuitenkaan kestä ikuisuutta. Ja lupaa itsellesi vaikka joku tosi ihana juttu kun siitä pääset, mietit sitä sitten toimenpiteen ajan.

Tsemppiä ja toivotaan ettei mitään vakavaa löydy.

Vierailija
8/10 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin helpotti kun en ollut yksin. Vähän sama kuin synnytyksessä. Toiset menee sinnekin yksin, mä en menisi.

Sitten, mulla ainakin ohjeena oli, että 6 tuntia syömättä ja juomatta, vain huikka vettä jos nihan pakko. Ei tullut oksennusta, vaikka yökin toki.

10 minuuttia, vaikka tuntui kyllä pitkältä.

Vierailija
9/10 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse itse niellä letkua - se tuupataan sinne - ja ainoa tosiaan on se oksennusrefleksi mikä tuntuu epämiellyttävältä, vaikka eihän se satu. Koepalojen otot ovat nopeita pieniä nippasuja, tuskin tuntuvat ihmeemmin. Niin ja itse olen yleisesti ottaen toimenpidekammoinen ihminen:)

Vierailija
10/10 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on onneks aika nopeasti ohi. Letku on pikkusormen paksuinen. Kyllä siitä selviää.