odottelen kardiologin soittoa.
Vähän jännittää. Olin viime viikolla useissa kokeissa ja tänään on soittoaika, jolloin tulokset selviää.
Kommentit (11)
Tulokset ovat tänään valmiita mutta en ole varma haluanko tietää vielä. Ensi viikolla menen joka tapauksessa lääkärin vastaanotolle.
Matalasta verenpaineesta ja siitä johtuvasta pyörtyilystä + lisälyönneistä.
Epäilevät, että nuo lisälyönnit romauttaisivat verenpainetta ajoittain jo matalaa verenpainettani niin alas, että pyörryn. Voi olla vaarallistakin.
Tsemppiä kolmoselle! Toivottavasti ei olisi mitään vakavaa sinullakaan!
T: Ap
Laitan rukouksen menemään, että kohdallasi kyse olisi hyvistä uutisesta!
Tulokset ovat tänään valmiita mutta en ole varma haluanko tietää vielä. Ensi viikolla menen joka tapauksessa lääkärin vastaanotolle.
Matalasta verenpaineesta ja siitä johtuvasta pyörtyilystä + lisälyönneistä. Epäilevät, että nuo lisälyönnit romauttaisivat verenpainetta ajoittain jo matalaa verenpainettani niin alas, että pyörryn. Voi olla vaarallistakin. Tsemppiä kolmoselle! Toivottavasti ei olisi mitään vakavaa sinullakaan! T: Ap
Lisälyntien takia en siis tutkimuksiin joutunut, vaan se jatkuvan pyörtyilyn takia.
Niiden tutkimista jatketaan vielä lisää. Nyt selviää muita sydämeen ja lisämunuaisiin liittyviä juttuja.
Toivottavasti ei olisi mitään vakavaa!
... et mun papassa oli jotain solumuutoksia? olin unohtanu koko papan :( pitää mennä parin kuukauden päästä uudestaan antaa papa... huoh. mitähän tämä nyt tarkoittaa?
koska vasta parin kk päästä kutsu. Jos ois syöpää, kutsu tulis heti.
Toivotaan, että kyse olisi vain jostain väliaikaisesta muutoksesta. Olen ymmärtänyt, että voivat korjaantua juuri parissakin kuukaudessa.
Ja tosiaan, jos olisi hälyyttävää, pyytäisivät takaisin heti.
Toivotaan näin ainakin!
Soittaisi jo, odottavan aika on pitkä. Oletko sinä kolmonen saanut jo soiton?