Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ennustaja koskaan "nähnyt" sinulle oikein tulevien lastesi lukumäärää,

Vierailija
18.02.2011 |

ajankohtaa tai sukupuolia? :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kysyessäni ennustajalta kyseisiä asioita ja avioitumista jne ennustaja vastasi hyvin osuvasti serkkuni lapsimäärän sukupuolineen ja aviomiehen ulkonäön jne jne

Vierailija
2/13 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi soitin tuolle astron "näkijälle", kertoi että läheiseni(josta kysyin) tarvitsee vitamiineja, no, tämä läheiseni kuoli viikon kuluttua, eikä mikään vitamiini olis häntä pelastanut. Täällä palstaileva "näkijä" ei ole tiennyt mitään. Kalajoki sen sijaan näki hyvin, tosin tapasin hänet henkilökohtaisesti. Kertoi, erostani, työpaikkani vaihdosta tarkalleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin 25 vuotta sitten kaverin kanssa ennustajalla. Kaveri ei halunnut mennä yksin ja maksoi mutkin mukaan. Mä en moiseen rahojani laita, kun en huuhaahan usko. Paitsi... tuo ennustaja ennusti lapsia kysyessäni, että kaksi lasta, poika ja tyttö. Ja tuossa järjestyksessä. Mutta lasten isä ei ole nykyinen miehesi. BUAAHHHHH, että nauratti, meillä oli just ollut kesähäät ja olin aivan varma, että elämme loppuelämämme yhdessä, toisin kuitenkin kävi...

Eli nyt on "eri" mies, poika ja tyttö.

Vierailija
4/13 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon jo 40, että tuskin. Ihan oikein meni!

Vierailija
5/13 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydessäni selvännäkijällä minulla oli jo 1 lapsi. En edes kysynyt lapsiasiaa, mutta sanoi minulle näin: "miehesi toivoo vielä poikaa ja sen hän saa. tulet raskaaksi noin 6kk päästä". Itse asiassa yritimme jo silloin toista, mutta niin vain raskautumisessa kesti tuo 6kk ja poika tuli ;)

Vierailija
6/13 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi soitin tuolle astron "näkijälle", kertoi että läheiseni(josta kysyin) tarvitsee vitamiineja, no, tämä läheiseni kuoli viikon kuluttua, eikä mikään vitamiini olis häntä pelastanut. Täällä palstaileva "näkijä" ei ole tiennyt mitään. Kalajoki sen sijaan näki hyvin, tosin tapasin hänet henkilökohtaisesti. Kertoi, erostani, työpaikkani vaihdosta tarkalleen.

kalajoen mukaan 3 lasta saan tulevan mieheni kanssa. Ei ole miestä eikä lapsia tule kun kohtu poistettu.

Vierailija
7/13 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi eri ennustajaa ennusti minulle samalla tavalla: ensin kaksi poikaa pienellä ikäerolla ja sitten iltatähdeksi tyttö.

No minulla on yksi tyttö joka jää ainoaksi.

Vierailija
8/13 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saan pojan seitsemän vuoden kuluttua ja se piti paikkansa. Enempää lapsia en kuulemma saa, vaikka toiveissa olisi toinenkin lapsi, katsotaan miten käy..

Kuitenkaan esim. ennustukset tulevasta miehestäni eivät pitäneet paikkaansa.

Vierailija
9/13 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmetteli 3. lasta - onko hänellä eri isä.... vasta nyt viime vuosina olen ruvennut miettimään jos olikin oikeassa, olihan minulla suhde siihen aikaan mutta omien laskujeni mukaan heittoa olisi pari viikkoa. Tosin kaikilla 4llä on sama veriryhmä joten ainoastaan geenitestillä voisi vahvistaa

Vierailija
10/13 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdella selvänäkijällä olen käynyt, kummatkin näki kaksi elävää lasta ja yhden keskenmenon (eikä mulla ollut silloin vielä lapsia).

Vierailija
11/13 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennusti kolme vuotta sitten, että kolmas lapsi ja paljon rahaa tulee puolen vuoden kuluttua..ei tullut, ei. En usko noihin netin/puhelimen kautta näkeviin.

Vierailija
12/13 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi kummittelemaan varmaan alitajuntaan toi luku :)

Vierailija
13/13 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kiva kokeilla??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan