Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaamovärjäys vs. kotivärjäys

Vierailija
18.02.2011 |

Eli ois taas aika pistää tukka kuntoon, mutta mietinkin, että tekisinkö sen tällä kertaa itse? Viimeiset viisi vuotta olen värjännyt vain kampaajalla, mutta jotenki joka kerta joku osio menny vituiks siinä hommassa ja hintaa on aina vähintään 130euroo... Ku pitää värjätä kahella eri värillä ja mulla on pitkätukka aina niitten listojen mukaan (olkapäille asti)... huoh. Ärsyttävää. Eiks niitten kampaamohintojen pitäny laskea? ei oo ainakaan täällä pääkaupungissamme laskenu. ottaa päähän.

Onko sillä oikeesti väliä värjääkö ite? eihän sitä ees kukaan huomaa, jos sen siis tekee hyvin. ja itseasiassa itse kun värjää niin ei ole otsa värissä (mulla AINA musta otsa kun tuun kampaajalta) ja eipä tartte ottaa valmista juurikasvua raidoissa (itse kun tekee niin saa foliollakin aivan tyvestä)... mites te muut? ja joo tiedän, että täällä on se 5prossaa paikalla........;D

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-70 euroa värjäys 2 värillä ja leikkaus olkapäälle ulottuviin hiuksiin. Turku. Olen käynyt monta vuotta ikinä ei ole epäonnistunut. Kannattaa etsiä hyvä ja edullinen vakikampaaja.

Vinkki: monet kehuvat maahanmuuttajakampaajia!

Vierailija
2/12 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viikonloppuna pitäis värjätä tytön hiukset, jännittää :) vaikka omiani en ole koskaan mokannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyt... ? Oon aina värjäyttänyt kampaajalla, ei ole milloinkaan pilannut, joten kannattaiskohan sun vaihtaa kampaajaa =) Oisko joku kirjekurssin käynyt. Mutta tosissaanko luulet ite olevas ammattilainen? Tiedetään kyllä näitä ite värjääviä, kahdella värillä vielä, sit on sellasia väriplänttejä siellä täällä päätä, rajattu kuin sattuu. Mutta toki kun on ammattilainen... voihan sitä papa-kokeenkin ite ottaa ja suosittelen myös, että hampaasi ite tarkastat ja tarvittaessa paikkaat ym. ku oot niin taitava =). Mitä teet työksesi? Ymmärrätkö, että yrittäjän pitää saada esim. niistä värjäys- ym. hinnoista katettua kaikki kulunsa, aineet, aika, tilan vuokra, lehdet joita luet siellä, ammattikoulutuksensa (kurssit ym.), vesi, sähkö jne, jne, ja usko tai älä sille pitäis jäädä vielä jotakin itellekin (ns. palkkaa, jos olet kuullut). Ei sen tosiaankaan ole tarkoitus olla mitään hyvän tekeväisyyttä, että kuhan aineet maksat.

Vierailija
4/12 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen värjännyt itse jo 15v! Ja samoin värjään tyttreni hiuksia, niitäkin jo monta vuotta.

Halvimmillaan värit maksaa 3 euroa/purkki :) Ollaan siis niitä tuotu Tallinnasta. Ja hyvin ovat toimineet.

Juurikasvun värjäys ei todellakaan ole mikään ongelma. Ja meidän molempien hiukset on upeassa kunnossa. Pitkät ja paksut.

Mutta mikäs siinä kampaajalla käydessä, jos on rahaa... meillä ei ole tai en ainakaan raaski sitä noin paljon kampaajaan käyttää.

Vierailija
5/12 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen värjännyt vuosikaudet itse. Ihan helppoa. Osta varmuudenvuoksi 2 pakettia väriä, kun on pitkät hiukset.

Viimeeksi kävin kampaajalla värjäyttämässä, ei mielestäni eroa mitenkään noista itse laitetuista.

Ihme tumpeloita täällä huutelemassa!

Vierailija
6/12 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyt... ? Oon aina värjäyttänyt kampaajalla, ei ole milloinkaan pilannut, joten kannattaiskohan sun vaihtaa kampaajaa =) Oisko joku kirjekurssin käynyt. Mutta tosissaanko luulet ite olevas ammattilainen? Tiedetään kyllä näitä ite värjääviä, kahdella värillä vielä, sit on sellasia väriplänttejä siellä täällä päätä, rajattu kuin sattuu. Mutta toki kun on ammattilainen... voihan sitä papa-kokeenkin ite ottaa ja suosittelen myös, että hampaasi ite tarkastat ja tarvittaessa paikkaat ym. ku oot niin taitava =). Mitä teet työksesi? Ymmärrätkö, että yrittäjän pitää saada esim. niistä värjäys- ym. hinnoista katettua kaikki kulunsa, aineet, aika, tilan vuokra, lehdet joita luet siellä, ammattikoulutuksensa (kurssit ym.), vesi, sähkö jne, jne, ja usko tai älä sille pitäis jäädä vielä jotakin itellekin (ns. palkkaa, jos olet kuullut). Ei sen tosiaankaan ole tarkoitus olla mitään hyvän tekeväisyyttä, että kuhan aineet maksat.

ja muistaakseni kampaamohintojen piti laskea verohelpotuksen takia? hmmm.

ja jooo... voisin sanoa olevani ainakin tarkempi hiusten laittaja.... olen kokeillut useita kampaajia ja aina sattuu joku "fiba" ja rahallakaan ei saa aina hyvää. Yks hyvä kampaaja oli, mutta se on kuulemma mammalomalla..... ja mulla nyt vaan yleisesti on paska tuuri kaikessa ;D

voisin kokeilla tota papanäytteen ottoa seuraavaks ku oli niin vaikeeta tolle edelliselle gynelle....! kiitti vinkistä.

Vierailija
7/12 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen värjännyt vuosikaudet itse. Ihan helppoa. Osta varmuudenvuoksi 2 pakettia väriä, kun on pitkät hiukset.

Viimeeksi kävin kampaajalla värjäyttämässä, ei mielestäni eroa mitenkään noista itse laitetuista.

Ihme tumpeloita täällä huutelemassa!

joo tätä mietinkin, et miten riittoisia noi värit on! eli kaks pakettia :) tänks! teen tän tänään ;D

Vierailija
8/12 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei teidän mielestä mitenkään eroo =) Ammattilainen ja monesti kyllä ihan maallikkokin sen huomaa... Mutta eipä mitään jos on itse tyytyväinen =)Tumpeloita on tosiaan monelaisia, mut hyvä jos ei ite tajuu ;)

Vierailija
9/12 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luotan kampaajan ammattitaitoon tässä asiassa ja hyvä on tulos ollutkin

Vierailija
10/12 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alv:n laskun piti näkyä suoraan hinnoissa, mutta olettekos ajatelleet onko esim. sähkönhinta, vuokrat ym. laskeneet? No, tottakai se kampaajaa pudottaa alv takia hintoja, ja saa edelleen pirun huonoa katetta, mutta ruikuttajat on tyytyväisiä. Ettehän tekään jos töitä tekisitte ikinä haluais palkankorotusta, ettehän?! Ei se haittais vaikka hinnat nousis...

Vierailija
11/12 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei teidän mielestä mitenkään eroo =) Ammattilainen ja monesti kyllä ihan maallikkokin sen huomaa... Mutta eipä mitään jos on itse tyytyväinen =)Tumpeloita on tosiaan monelaisia, mut hyvä jos ei ite tajuu ;)

Ja siis varmistathan vielä jokaiselta, josta teet johtopäätöksen suuntaan tai toiseen, että kuka on värjäyksen suorittanut.

Mulla on tasaisen kirkkaan punainen tukka, eikä todellakaan ole mitään järkeä käydä tätä värjäyttämässä kampaajalla. Hintaa 100+e ja lopputulos aivan samanlainen.

Vierailija
12/12 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kampaamosta värin, ja laitan sen hiuksiini. Kampaan värin kammalla, ja alkuun annan ensimmäisten vetojen olla hetken pidempään ennenkun lisään lopun värin --> tulee raitoja hiuksiin. Jos haluan enemmän vaihtelua osta kaksi väriä, toinen inan tummempi ja toinen vaaleampi, ja laitan noita vuorotellen, niin tulee kanssa raitoja. Ja värjään aika liki omaa väriä oleville sävyillä, eli ei tässä kovin pahoja "mokia" edes voisi tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi