Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te jotka harrastatte seksiä joka päivä

Vierailija
18.02.2011 |

Haluatko myös sinä jokapäivä? Miten saatte seksin pidettyä mielenkiintoisena ja upeana, ettei se vaivu samoihin rutiineihin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...molemmat haluaa joka päivä. Voi nyt kuukaudessa olla pari päivää, että kiireen tai esim lasten sairastelujen vuoksi jää välistä mutta yleensä joka päivä. Kyllä meidän seksissä on aika paljon ehkä samoja rutiineja, mutta kun joka kerta tuntuu taivaallisen hyvältä ja toinen himottaa niin sillä se mielenkiinto pysyy.

Vierailija
2/10 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...molemmat haluaa joka päivä. Voi nyt kuukaudessa olla pari päivää, että kiireen tai esim lasten sairastelujen vuoksi jää välistä mutta yleensä joka päivä. Kyllä meidän seksissä on aika paljon ehkä samoja rutiineja, mutta kun joka kerta tuntuu taivaallisen hyvältä ja toinen himottaa niin sillä se mielenkiinto pysyy.

.. olette olleet yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sama meno jatkuu mahdollisimman kauan, Koputtaa puuta ja pitää sormia ristissä.

-2-

Vierailija
4/10 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat haluaa joka päivä, mies useita kertoja päivässä... Välillä annan vaikka ei niin itseä huvittaisikaan ihan vaan toisen miellyttämisen ilosta :D roolileikit, välillä suuseksiä,välillä perus lähetyssaarnaajaa... kyllähän näitä piisaa ettei kaavoihin tarvii kangistua vaikka paljon seksiä olisikin =)

Vierailija
5/10 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä useammin harrastaa, sitä useammin haluttaa. Siis minua, naista. Jos tulee taukoa syystä tai toisesta, niin ei oikein jaksa kiinnostua ja pitää vain viitsiä aloittaa taas, niin kyllä se siitä. Me ollaan oltu 6v yhdessä.

Vierailija
6/10 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosi.

Siksi useimmiten suostun seksiin vaikkei aina niin heti haluttaskaan, yleensä kyllä alkaa haluttaa kun alkaa hommiin.

Meillä ei ihan joka päivä rakastella mut monta kertaa viikossa. Pitkiä taukoja ei olla pidetty koskaan, ei etes synnytyksien jälkeen, korkeintaan 2viikkoa. Ja uskon että olen aina sen takia palautunutkin niin nopeasti, ja pimpsa saanut kireyttä.

Useampi lapsi ja yli 13v yhdessä.

Mitä useammin harrastaa, sitä useammin haluttaa. Siis minua, naista. Jos tulee taukoa syystä tai toisesta, niin ei oikein jaksa kiinnostua ja pitää vain viitsiä aloittaa taas, niin kyllä se siitä. Me ollaan oltu 6v yhdessä.

Vierailija
7/10 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa oli joka kerta suuseksiä, rooleja, asentoja, kaikkea uutta ja villiä. Sittemmin vaan asiat ajautui siihen, että enimmäkseen nykyään "vaan" rakastelemme, niin siitä juuri mä pidän. :) Illalla suutelemme hyvänyönsuudelmat (ilman mitään paineita, että "tarvitsisi" rakastella - kummallakin on oikeus kieltäytyä ilman että toinen osoittaa siitä mieltään, koska kuitenkaan puutteessa ei tarvitse olla), siitä alkaa moottori hyrräämään; miten ihanaa on kosketella toisen rakasta vartaloa ja miten hyvältä toisen kosketus tuntuu. Mä olen valmis ja hän on valmis, sitten vaan liukuu mun päälle ja sisään ja hitaasti keinumme... Se on ihanaa.

Toki välillä on edelleen pidemmän kaavan mukaan, ihanaa sekin, mutta mausteena. :)

Vierailija
8/10 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sanoisinko, että ehkä viisi kertaa viikossa. minä voisin halutakin joka päivä, mutta miehelleni riittää tuo määrä, tosin hänelläkin on toisinaan päiviä, että haluaa useamman kerran.

minä en ole rutiineihin kyllästynyt, jotenkin "arkiseksi" saa mielestäni ollakin vähän yksinkertaisempaa, jotta sitä tulisi harrastettua pitkän ja väsyttävän työpäivän, kotitöitten ja lastenhoidon jälkeenkin (tai ennen). viikonloppuisin ja lomilla jaksaa sitten panostaa enemmän. ehkä se on sitten se, joka pitää mielenkiinnon yllä.

Vierailija
9/10 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

touhu. Meillä seksiä on 1-2 krt/kk, eli avaruusseksiä harrastetaan. Se on kivaa, silloin kun sitä viitsitään hommailla, ei kuitenkaan edes viikottain.

Vierailija
10/10 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

touhu. Meillä seksiä on 1-2 krt/kk, eli avaruusseksiä harrastetaan. Se on kivaa, silloin kun sitä viitsitään hommailla, ei kuitenkaan edes viikottain.

ihan tuntuvat molemmat olevan tyytyväisiä tilanteeseen.

(sua edellinen vastaaja, en muista numeroa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi