Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku yh:ita paikalla?ikä ja etsitkö suhdetta

Vierailija
17.02.2011 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 34..juu en etsi. Ollaan tyytyväisiä lasten kanssa näin :).

Vierailija
2/10 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en etsi suhdetta. Seurustelin muutaman vuoden mutta huomasin että asun mieluummin vain lasten kanssa, joten lopetin parisuhteen ja olen ollut pelkästään onnellinen sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ketään tänne asumaan, kiitos. Haluan vain jonkun, jonka kanssa pitää hauskaa, käydä ulkona ja harrastaa ihanaa seksiä. Omat asunnot pitää olla, ehdottomasti! En aio esitellä ketään lapsilleni.

Vierailija
4/10 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi kuvioihini nyt.

Vierailija
5/10 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastus- ja satunnainen läheisyys/seksiseura kelpaa jos tielle semmoisia miehiä osuu.

Vierailija
6/10 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsi suhdetta. Olen tosi onnellinen näin lapsen kanssa. Toisen lapsen ehkä haluaisin. Taidanpa kysyä tämän isää, jos suostuisi. :)

Vierailija
7/10 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ketään tänne asumaan, kiitos.

ei tämä aloitus mikään varsinainen tarjous sun luo muutosta ollutkaan...

Vierailija
8/10 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yrittänyt uusperhe-elämää ja siitä ei tullut mitään. Olen onnellinen lasten kanssa keskenään. Lasten isien kanssa (2kpl) olen hyvissä väleissä ja kuopuksen isän kanssa harrastetaan silloin tällöin seksiä. ;-)

Vierailija
9/10 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsi suhdetta, en halua suhdetta. Jotain pienempimuotoista toimintaa voisin halutakin, mutta aikaa sen järjestämiseen ei tahdo löytyä.

Onko sinkku yh:t yleisesti kaikki vaan niin kiireisiä, ettei uusille suhteille tunnu olevan aikaa, vai onko vain helpompi sanoa ettei edes halua suhdetta, kuin että suhdetta ei löydy?

Itse en tosiaan halua suhdetta, jos voisin hypätä suoraan yli tutustumisen ja sen ajan kun vielä sovitellaan ja selvitellään että onko suhde itselle toimiva, ja voisin hypätä suoraan siihen vakiintuneeseen perherutiiniin, niin haluaisin suhteen. En kuitenkaan löydä voimavaroja tehdä työtä uuden suhteen eteen, kun tuntuu ettei se ole sen arvoista. Tietenkään, kun suhde on uusi eikä tunnearvoa paljoa ole.

Ikävä huomata, että muutkin ovat samoilla linjoilla, itse olen ajatellut olevani viimeinen mohikaani tällä saralla, mutta näyttää siltä että enemmistö (tämän otannan perusteella) onkin samoilla linjoilla..

Itseltäni jos kysytään ja rehellisesti vastaan, etten suhdetta halua, huomaan saavani osakseni ainakin jonkun verran säälikatseita tyyliin "no ei vaan suostu tunnustamaan ettei kelpaa suhteeseen" -vaikka näin ei ole. Suhteita olisi tarjolla sillointällöin, itse tietoisesti päätän panostaa jatkossakin lapsiini ja eläimiin (joita meille onkin kertynyt melkoinen nippu..) ja vähän vapaa-aikani pyhittää itselleni, en puolitutulle miehelle, josta mahdollisesti ehkä joskus voisi tulla vaikka aviomieheni. Surullista kyllä, mutta näillä mennään.

Vierailija
10/10 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa sitä tutustumista yms yms. Kotiorjan voisi ottaa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän