Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein harrastate seksi!

Vierailija
17.02.2011 |

Olen 3 lapsen äiti(28v) ja joka illan pääteeks olisi kiva harrasta seksiä mutta mieheni (27v) ei jaksa kun pari kertaa viikkossa. Ollaan normali painoisia. Ooks muita äitejä ketkä kerjää mieheltä seksiä

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on äiti kuka kerjää seksiä niin ei helvetissä! Äidit on lapsia varten - seksissä tarvitaan naista. Kaikki kunnia äideille muttei seksi ja äiti oikein matchaa. miten ois iso-isä ja sinä?

Vierailija
2/18 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kuussa että jos olisi kerta viikkoon, olisin kyllä tosi tyytyväinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes kerran viikossa, mutta jo kauan ollut ehkä kerran vuodessa, jos sitäkään.... :(

Vierailija
4/18 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksiä on kolmesti päivässä:) Jokainen ihana päivä...Vkl joskus enemmänkin.

Vierailija
5/18 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin pillua päivittäin mutta olosuhteitten vuoksi saan vain suunnilleen joka toinen päivä. Vaikka olen jo yli 40 niin halut eivät ole vähentyneet yhtään.

Vierailija
6/18 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kuukaudessa voi olla päivä tai kaksi ilman seksiä, mutta harvemmin.

Vierailija
7/18 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen lapsen äiti minäkin. Meidän suhde on vielä aika tuorekin (5 vuotta), mutta aina saa vongata. Mies on vielä nuorempi, mutta ei häntä haluta. Saan korkeintaan kerran kahdessa viikossa. Olen jo alkanut miettimään tyydyttääkö tarpeensa muualla, vaikken kyllä keksi missä välissä ehtisi... Mutta ei ole kivaa ei. Painostaakaan en haluaisi. Sama homma oli ex-miehen kanssa. Kai se on etsittävä vikaa sitten vaan itsestä.. Se on oikeesti kurja juttu kun halujen määrä ei kohtaa. Väkisinkin kiristää hermoja ja itsetuntoa.

Vierailija
8/18 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies haluaisi kyl ehkä kerran viikossa. Lapsia on 4 ja teen kolmivuorotyötä, ei vaan jaksa, ei huvita, en kiihotu...eeeen. Eikä tämä talo oo ikinä hiljainen että voi rauhassa edes aloittaa kun teinit valvoo vielä pisimpää kun minä.

Vierailija
9/18 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo valitettavasti mukana vain kerran kuukaudessa tai kahdessa, kun ei kiinnosta.

Vierailija
10/18 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun me olimme tuossa iässä panimme kuin kanit. todennäköisesti olet ämpäriruma.

Vierailija
11/18 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikossa, joskus kahdesti päivässä.

Haluan vieläkin useammin, joten harrastan sitä sitten omakätisestikin.

Nainen

Vierailija
12/18 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon 51v. ukko 47v.on viis lasta onneks eivät asu enään kotona,seksiä tulee ei oo harrastus 5-7 kertaa viikossa eikä kerjätä pitäs väillä toppuutta mutta kun se on niin ihanata.

Vierailija
13/18 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, 38.

Vierailija
14/18 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään 6 krt viikosssa, aina silloin kun jompikumpi haluaa....

Vierailija
15/18 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin te rakastelette jos teette sitä 2-3x päivässä ja onko teillä lapsia? Mun ymmärrykseen ei mene se miten tästä lasten keskeltä lähdettäis petipuuhiin, joten aina on pakko odottaa iltaan asti.

Vierailija
16/18 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun lapset pihalla. tai sitten joskus vaan leffa pyöriin lapsille ja toiseen huoneeseen. Illalla myös. Illalla yleensä 2-3 kertaa ennen nukkumaan menoa. Sitte muut kerrat päivällä lisäks, jos mahdolista.

Vierailija
17/18 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän kyllä mitä tarkoitat,mutta kommenttisi òllaan normaali painoisia`alkoi ihmetyttämään?!! itse olen kahden lapsen äiti vm.77 ja aviomieheni joka ei ole lasten isä,on 5 vuotta nuorempi. olen lihonut 10kg yhdessä olomme aikana (3 1/2v.)mutta se ei ole mitenkään vaikuttanut seksielämäänme! ..päinvastoin =D ja rakas siippani oli ennen aikamoinen playboy,mutta häntä lainatakseni,"en ole koskaan rakastanut ennen sua"..joten seksi ei ole tavoite,vaan tunne,jota molemmat haluavat,silloin kun rakkaus kohtaa. Joten kysyppäs mieheltäsi,onko tämä asia kunnossa??! -kaikkea hyvää sinulle-

Vierailija
18/18 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus menee viikkokin ettei ehdi tai huvita, sitten taas saattaa mennä parikin viikkoa 2 kertaa päivässä. Vähän vaihtelevasti. Ehkä keskimäärin laskeetuna joka toinen päivä. 3v yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi