Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosi kohta avioerosta, ja...

Vierailija
17.02.2011 |

Miksi ihmeessä olen alkanut nähdä joka hemmetin yö unia exästä. Tänäkin aamuna en herännyt kellon soittoon, ajattelin jotenkin unessa, että ex herättää kuitenkin kohta, kun itse nousee ylös.

Ja sitten aloin töniä jo, että paljonko kello ja ihmettelin että onpa se kaukana, kunnes havahduin nykytilaan ja heräsin 10 min ennen lähtöä, ja tuli hirveä kiire.

Jotenkin ärsyttää myös tämä YH-äitiys, kun ei ole omaa aikaa esim. harrastuksille kuin joka 2. viikonloppu vain. Joka paikkaan on lapsetkin raahattava vielä 3 vuotta ainakin. Kukaan ei auta tiskeissä, roskien viennissä, kaupassa käynnissä tai missään.

V**aa, kun ex oli pitänyt vuoden ennen eroamme toista naista, tietämättäni, ja sitten heti kun muutin pois yhteisestä asunnosta tää nainen tuli heti tilalle pesemään miehen pyykit ja tekemään ruoat (istuu vain kotona, ei käy töissäkään).

Minä otin lapset vaivoikseni ja ex vaan bailaa ja viettää lapsetonta elämää (paitsi ne isäviikonloput).

V*aa niin paljon välillä että itken raivosta. Tähän asti onkin mennyt sillä fiiliksellä, että hyvä kun pääsin siitä p*asta. Ja olihan se *aa perhe-elämää kun riidat oli kamalia, eikä siitä mitään olisi tullut enää vaikka se nainen olisi poistunutkin kuviosta.

Minä myös olen tavannut jo uudenkin miehen, mutta emme asu yhdessä, suhde ei ole vielä niin pitkällä. Eikä tuo uusi mies voi koskaan korvata ydinperhettä, ei ole lapsille lapsenvahti eikä velvollinen heistä huolehtimaan (neuvolat, koulut ja kaikki semmoinen pakollinen vastuu). Toki hänestä on leikkiseuraa ja roolimallia lapsille.

Ja mieluummin tämän uuden miehen kanssa kuin tuon exän, olis pitänyt tavata tää uusi mies jo paljon aikaisemmin!

Mitä pointtina, et vituttaa tuo epäonnistuminen exän kanssa, ylipäänsä hairahtuminen koko exään, ja miten voisin lopettaa ja poistaa tän vitutuksen päästäni ja keskittyä vain nykyhetkeen, ja tulevan unelmointiin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä uusi nainen joka on kotona,venäläinen?

Ei puhu suomea ei saa töitä,niinkö?

Mutta seksin takia ovat yhdessä,hmm ehkä ne saa lapsen yhdessä.Sellainen turkin kanssa ja koiran kanssa menijä?Mä taas kuulin et ne harrastaa kimppakivaa ja tää ex-nainen olisi lesbo joka muutti yhteen naisen kanssa.Mutta noin munkin lähteet on vähän niin ja näin kun asutaan Tampereella ja ne taas Turussa ja Hesassa.Vissiin monia koteja kaikilla.

Vierailija
2/3 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhu tää nainen todellakaan suomea eikä saa töitä ja just sellainen turkin kans menijä. Mutta se ei ole se pointti. Vaan se AP:n vitutus, oli se nainen mikä hyvänsä.

Ja on ihan eri AP, mitä kakkonen epäilee, kun en ole mikään lesbo ja asuinpaikatkin pielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä uusi nainen joka on kotona,venäläinen?

Ei puhu suomea ei saa töitä,niinkö?

Mutta seksin takia ovat yhdessä,hmm ehkä ne saa lapsen yhdessä.Sellainen turkin kanssa ja koiran kanssa menijä?Mä taas kuulin et ne harrastaa kimppakivaa ja tää ex-nainen olisi lesbo joka muutti yhteen naisen kanssa.Mutta noin munkin lähteet on vähän niin ja näin kun asutaan Tampereella ja ne taas Turussa ja Hesassa.Vissiin monia koteja kaikilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän