Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

antakaa näylleni selitys?

Vierailija
17.02.2011 |

Eli olin ylirasittunut töistä jne. viime syksynä näin valvoneena näyn vanhemmillani. Näin että kaukana oli ikäänkuin silta joka meni jonnekin. Silta muodostui valorenkaista joita oli muistaakseni 3. Ne olivat kuin saturnuksen renkaat. Silloin oli pimeää ja näin nämä renkaat ikkunan raosta ja myös kurkistin varovasti ovelta ulos. En ole vieläkään keksinyt selitystä näylleni..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renkaat olivat kuin sateenkaari mutta hohtavat valokaaret ja näkyivät pimeällä. Lähellä valokaaria oli myös iso silta ja valokaaret lähtivät ikäänkuin sillasta.

Vierailija
2/6 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muualla en nähnyt näitä vaan vaan ulkona. Eli ei voi olla migreeni. Minulla sekin ja ei ole samanlaista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen nähnyt vääntyileviä postilaatikoita ja hahmoja, joita ei ole ollut läsnä.

Jos haluat mystisen selityksen, keksin sellaisen vaikka näin: valorenkaat kuvaavat elämänkaaria. 1 rengas on 1 elämä. Sinulle näytettiin, että joudut elämään vielä 3 elämänkiertoa, kulkemaan 3 kertaa elämänkaaren alusta loppuun ennen kuin pääset sillan yli seuraavalle tasolle.

Vierailija
4/6 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoon menoa! Täysjärkinen ei nää näkyjä

Vierailija
5/6 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iJos haluat mystisen selityksen, keksin sellaisen vaikka näin: valorenkaat kuvaavat elämänkaaria. 1 rengas on 1 elämä. Sinulle näytettiin, että joudut elämään vielä 3 elämänkiertoa, kulkemaan 3 kertaa elämänkaaren alusta loppuun ennen kuin pääset sillan yli seuraavalle tasolle.

[/quote]

Vierailija
6/6 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyyni liittyy sellainen selitys, että kuvittelin että muut menee valosiltaa pitkin toiselle planeetalle ja minä jään yksin tänne ikäänkuin helvettiin. Hylätyksi.Se oli pelottavaa..

Sitten meninkin vapaaehtoisesti sairaalaan hoidettavaksi. Mutta silti tuo näky kummittelee välillä mielessä koska oli todella todentuntuinen. Toivottavasti tuo näkyni ei koskaan toteudu!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi