Onko olemassa topattuja urheiluliivejä pienirintaiselle?
Miltä merkiltä voisi löytyä ja mikä olisi hyvä? Olisi mukava, että hiukan olisi naisellisia muotoja salillakin, perusliivit vain litistää entisestään.
Kommentit (29)
Kyllä minä menen salille
ja ihan ylpeänä esittelen hoikkaa ja sporttista vartaloani salilla :) Ei tulis mieleenikään hankkia toppausta tisseihin!
eikös se ton ärsy-kakkosen mukaan juuri ollut niin, että sinne mennään "treenaamaan, ei poseeraamaan"? Ja nyt kuitenkin puhut kroppasi esittelystä?
sekä treenaamaan että esittelemään treenin tuloksia. En siis ole kakkonen. Meitä on näet muitakin, jotka ovat tyytyväisiä pieniin rintoihinsa. Kaikilla naisilla ei ole itsetunto-ongelmia...
Mua suoraan sanottuna v*tuttaa se, että miehet kuolaa salilla! Mä olen todellakin treenaamassa, en "esittelemässä tuloksia"! Ottaa niin päähän kun ne urpot tulevat länkyttämään ja tiirailevat. Inhoan sekasaleja siksi. Tänäänkin ehdin olla about puoli minuuttia salilla kun ensimmäinen äijä tuli siihen jotain selittämään. Hemmetti.
Ja pienet tissit on minullakin vaikka ei se nyt asiaani liitykään.
Itsekin olen erittäin pienirintainen, mutta onneksi saliharjoittelu kohottaa rintakehää ja antaa niin hyvän ryhdin, ettei niitä tissejä edes kaipaa.
Ihan lättätissein mä ainakin urheilen eikä ole menoa haitannut. Salille mennään treenaamaan eikä poseeraamaan.
Lihaksia on kyllä ihan kivasti, ja jotenkin se rinnattomuus vain korostuu, kun muu kroppa alkaa olla kuosissa. Ehkä siksi, että treenikavereilla on rinnat - omat tai ostetut.
Itse ostin joskus sellaisia toppimallisia Shock Absorver-merkkisiä, joissa on hakaset sivuilla ja kevyt, irrotettava toppaus. olivat tyyriit, mutta edelleen kolmen vuoden käytön jälkeen hyvät. ostin muistaakseni Helsingin Intersportista.
T. A-kuppi, joka ei halua että ne ainoatkin litistyvät olemattomiin...
Mun mielestä on ihan turha miettiä tuollaisia. Treenattu vartalo on kaunis, pienilläkin rinnoilla. Silikoneista olisi vaan haittaa ainakin mulle, kun olen maratoonari.
Urheilevan naisen ei tarvitse päteä tisseillä, kun on upea, korkea takamus :-)
t.kakkonen
häiritsee se, kun sellaisilla tukikertoimilla, mitä näin pienillä tisseillä tarvitaan, ovat liivien kankaat sellaisia, että niistä näkyvät nännit läpi. Inhottaa mennä jumppaan niin, että ainoa, mitä rintakehässä on, on pieni kohouma ja lähinnä siis se ohuen jumppapaidankin läpi näkyvä nänni. Siksi itse halusin toppausta sporttiliiveihin. Ja parhaat tähän mennessä ovan olleet edelläkin mainostetut Shock Absorberit. Ite ostin sellaset Sokokselta, jossa asiantunteva rintaliivimyyjä minua opasti oikean mallin ja koon kanssa. (Urheilukaupoista tätä apua on turhaa toivoa.)
ihan perus topattuja liivejänsä.
Urheiluliivin kuuluu litistää.
Salillakin voi tarvita tukea rinnoille, jos käyttää esim. juoksumattoa lämmittelyyn.
mä käytän noita Shock Absorvereita lenkillä ja tenniksessä, muuten riittää normiliivit. kotona voi joskus käppäillä ilman liivejä, mutta kyllä ne pienetkin rinnat lässähtää, jos ei ikinä liivejä käytä!
muualta tukevat ja kaarituettomat liivit salille.. Eikä perusliivien kangas ja ominaisuudet oikein toimi liikkuessa - olkaimet ovat kapeat, enkä kaipaa kuitenkaan mitään pitsejä ym.
häiritsee se, kun sellaisilla tukikertoimilla, mitä näin pienillä tisseillä tarvitaan, ovat liivien kankaat sellaisia, että niistä näkyvät nännit läpi. Inhottaa mennä jumppaan niin, että ainoa, mitä rintakehässä on, on pieni kohouma ja lähinnä siis se ohuen jumppapaidankin läpi näkyvä nänni.
Moni mies voisi olla aika innoissaan tuosta näystä! :=)
Ja kiitos muille Shock Absorber -vinkistä, niitä etsimään siis.
häiritsee se, kun sellaisilla tukikertoimilla, mitä näin pienillä tisseillä tarvitaan, ovat liivien kankaat sellaisia, että niistä näkyvät nännit läpi. Inhottaa mennä jumppaan niin, että ainoa, mitä rintakehässä on, on pieni kohouma ja lähinnä siis se ohuen jumppapaidankin läpi näkyvä nänni. Siksi itse halusin toppausta sporttiliiveihin. Ja parhaat tähän mennessä ovan olleet edelläkin mainostetut Shock Absorberit. Ite ostin sellaset Sokokselta, jossa asiantunteva rintaliivimyyjä minua opasti oikean mallin ja koon kanssa. (Urheilukaupoista tätä apua on turhaa toivoa.)
Näin ne eivät paista paidan läpi.
t. ärsyttävä kakkonen
ja ihan ylpeänä esittelen hoikkaa ja sporttista vartaloani salilla :) Ei tulis mieleenikään hankkia toppausta tisseihin!
t.kakkonen
Shock Absorber. Itse ostin valkoisena ja mustana. Ainoa tapa nayttaa "naiselliselta" urheillessa. Ihan huiput. Maksoi Sokoksella muistaakseni 40e, mutta on tosi hyvat. Suositteluni +++++++
eikös se ton ärsy-kakkosen mukaan juuri ollut niin, että sinne mennään "treenaamaan, ei poseeraamaan"? Ja nyt kuitenkin puhut kroppasi esittelystä?
häiritsee se, kun sellaisilla tukikertoimilla, mitä näin pienillä tisseillä tarvitaan, ovat liivien kankaat sellaisia, että niistä näkyvät nännit läpi. Inhottaa mennä jumppaan niin, että ainoa, mitä rintakehässä on, on pieni kohouma ja lähinnä siis se ohuen jumppapaidankin läpi näkyvä nänni.
Moni mies voisi olla aika innoissaan tuosta näystä! :=)
Tosi mukavaa olikin, kun eräänkin kerran bailatinon takariviin tuli mies tuulipuvunhousuissa. Ei edes yrittänyt liikkua mukana, vaan kuolasi naisten pyöriviä perseitä ja niitä hinkkejää. Stondistaan yritti peitellä välillä korjailemalla lisää tilaa tuulihousujen etumukseen.
Minä menen liikkumaan oman kuntoni ja hyvinvointini vuoksi, en olemaan kuolattava seksiobjekti.
sekä treenaamaan että esittelemään treenin tuloksia. En siis ole kakkonen. Meitä on näet muitakin, jotka ovat tyytyväisiä pieniin rintoihinsa. Kaikilla naisilla ei ole itsetunto-ongelmia...
joo että kyllä mäki tiiän tunteen ku on salilla ja iha lautana ja sit kaveri siin vieres topissa ja kunnon push upeissa ja iha upealta näyttää ja kaikki miehet kyylää ja niillähä stondaa iha heti ku hän tulee , mutta sitte ku mä tuun nii ei mitää huomiota kiinnitä,,, siis oishan se kiva jos sai vähä enemmä motivaatiota jos joku edes vähä ihailis