Parhaat valmisruuat pinoon!
Just nyt syön Rainbown Teriyaki -nimistä valmissapuskaa, ja olen ihan ihmeissäni kun tää on niin hyvää! Riisiä ja lihaa ja vihanneksia, mutta maut kohdallaan. Toinen ikisuosikki on nimenomaan Saarioisten maksalaatikko rusinoilla :)
Kommentit (8)
ne taikkuruuat, pakattu sellaseen pahvitötsään mitä näkee jenkkielokuvissa!
- Lagerbladin pakastetut lihapullat (lisäaineettomia, kuin kotona tehtyjä, isoja)
- oiskohan Kokkikartanon (?) isoja laatikkoja (makaronilaatikko, muita pastaruokia, kasvis/lohikiusauksia ym), tarkoitan niitä joissa on vain ne raaka-aineet, joita kotonakin voisin laittaa ruokaan
- valmis pinaattikeitto ja se peruspurkkihernekeitto
- Oetkerin pakastepizzat (ohutpohjaiset)
Siinä ne taisi ollakin. Niin joo, joskus pakasteesta myös ohuita tikkuperunoita, en muista merkkiä, sekä isoja keittovihannespusseja, joissa on perunatkin mukana, sellaisina isoina paloina.
Meillä syödään 1-2 krt viikossa kotona jotain sellaista, että ei itse ehditä tai jakseta kokata alusta asti. Yleensä kyllä teen esim makaronilaatikon itse mutta joskus mennään sitten näillä. Katson nykyisin aika tarkkaan raaka-aineluettelot, en halua ostaa ruokaa, jonka maku on tehty aromeilla oikeiden makujen sijaan. Mutta toisaalta ostan kyllä esim karkkia ja kokista, semmosta se on.
olevat thai-ruuat on aivan ihania (varsinkin ne tuliset versiot).
Samaten Hälsans Kökin kasvispyörykät.
et ne Kokkikartanon laatikot tehdään noin, täytyykin joskus ostaa ja maistaa! Kokkikartanon valmiskeitot on muuten kanssa hyviä.
Kai se oli Saarioisten :/? Saatoi olla kyllä Atriakin..menevät joskus sekaisin :).
pinaattilelut, Kariniemen kananpojan sisäfileet, lapset tykkää Saarioisen lihaperunasoselaatikosta ja itse lihakaalilaatikosta ja maksalaatikosta.
savuporo-juustokeitto on ihan syötävää, samoin mainitsemasi maksalaatikko. Itse en nykyään paljon syö valmisruokia, on ruvenneet tökkimään. Pakastetut valmislihapullat Lidlissä on ihan ok.