Elän kaksoiselämää, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (26)
siinä mielessä, että olen ja asun suhteessa yhden miehen kanssa ja olen myös suhteessa toisen miehen kanssa
Varmaan se "yleinen" syy. Mieheni ei ymmärrä, kommunikoi, osoita hellyyttä jne. Tietysti siinä on vähän jännitystä mukana
Ei ole lapsia, mieheni ei tiedä, mutta tietysti tämä "toinen" mies tietää.
En ole ajatellut että pelottaisi sitoutuminen. Ehkä haluaisin että MINUUN sitouduttaisiin enemmän
että olet onneton ja etsit muita miehiä? Olisi tasavertaiset mahdollisuudet molemmilla jatkaa elämäänsä tai tehdä suhteelle jotain. Nyt olet epäreilu miestäsi kohtaan, koska pidät hänet varalla, jos uusi suhde ei kannakaan. Jos kantaa, täräytät uskollisena pysyneelle miehellesi pommin, ja hän lähtee siitä tilanteesta liikkeelle erotessa kuin sinä jo vuosia aiemmin. Olet epäreilu ja itsekäs. Ja selkärangaton. Parisuhde ei ole sitä, että toinen ei tee onnelliseksi. Kyllä siihen tarvitaan omaakin panosta ja yritystä ja ainakin rehellisyyttä.
Sitä ole miettinyt, miksi hänessä roikun. Ehkä tottumuksesta, uskalluksen puutteesta erota, tai vain siitä että tämä toinen mies elää myös kaksoiselämää
Juu.. Kyllähän tästä alkuun keskusteltiin tai ainakin yritin, mutta kun sitä keskusteltiin vain keskustelun vuoksi ja tuloksia ei näkynyt! Ja nyt on sitten suuri asuntolaina yhdessä maksettavana!
aloittaa puhtaalta pöydältä. Selvästikään oma mies ei kiinosta eikä varattua kiinnosta ap tarpeeksi. Hölmöläisten hommaa.
Ainakin tämä toinen "varattu" kuuntelee myös minua ja ottaa minut huomioon aivan eri tavalla. Joten jos olisi valintatilanne hänet valitsisin. Tosin se miltä rakkaus tuntuu on vähän hiipunut tämän toisen suhteen ansiosta, joten ehkä sit olen se itsekäs
Juujuu näinhän sitä sanotaan, että aloita puhtaalta pöydältä! Itseasiassa tätä tarattua kyllä ap kiinnostaa tositosi paljon!
Ainahan niitä tilaisuuksia tulee
Kerro millaisia tilaisuuksia. Tai miten järjestät niitä?
Ei hänelläkään ole lapsia. Ehkä tämä on meille kummallekin "hengähdystauko" tai jotain positiivista harmaaseen arkeen.
kaksoiselämää?