Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Al-Qaida: Ruotsiin ei heti uusia pommi-iskuja, ihana ISLAM

Vierailija
17.02.2011 |

Inispire ylistää al-Qaida Ruotsin terrori-iskun tehnyttä Taimour Abdulwahabia ja uhkaa uusilla iskuilla.

"Ruotsin hallituksen on aika miettiä suhtautumistaan islamiin ja muslimeihin ennen kuin mujaheddin iskee taas"

Inspiren mukaan Usama bin Ladin on aiemmin sanonut, että uudet iskut Ruotsiin eivät ole ajankohtaisia, mutta eivät myöskään poissuljettuja.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8581062.ab

Olisiko myös Suomen hallituksen on aika miettiä suhtautumistaan islamiin ja muslimeihin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUISTAKAA!!!!! mALMÖ!!! TURKU11111111111 TAMPEREE!!!!!!!!111111111OULU!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
2/8 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko myös Suomen hallituksen on aika miettiä suhtautumistaan islamiin ja muslimeihin?

pitäisi mielestäsi suhtautua minuun? Siis sinuun verrattuna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä minä minä minä minä minä

me

perussuomalaiset

Vierailija
4/8 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtä kuin islam, mutta ovat onnistuneet värväämään juuri ne fiksuimmat ja koulutetuimmat hlöt, joita vähiten luullaan sekopäiksi. Mistä se sitten kertoo, että kolmatta polvea oleva opettaja paukutaa linja-auton taivaan tuuliin kuten Englannissa. Tuo Ruotsin pommitettukin oli ihan takuulla sieltä fiksuimmasta päästä ja kukaan ei voisi uskoa, että juuri hän pamautti jja yritti tappaa satoja ihmisiä. Onneksi sähläsi ja tappoi vain itsensä :)

Vierailija
5/8 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtä kuin islam, mutta ovat onnistuneet värväämään juuri ne fiksuimmat ja koulutetuimmat hlöt, joita vähiten luullaan sekopäiksi. Mistä se sitten kertoo, että kolmatta polvea oleva opettaja paukutaa linja-auton taivaan tuuliin kuten Englannissa. Tuo Ruotsin pommitettukin oli ihan takuulla sieltä fiksuimmasta päästä ja kukaan ei voisi uskoa, että juuri hän pamautti jja yritti tappaa satoja ihmisiä. Onneksi sähläsi ja tappoi vain itsensä :)

Se ei ole edes murto-osa islamista vaan murto-osan murto-osa. Onko maitobaari ihana kristinusko?

Vierailija
6/8 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viksuin pää on

peräpää

Vierailija
7/8 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viksuin pää on