Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka ei ole koskaan ollut ulkomailla?

Vierailija
17.02.2011 |

Mikset?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi niin ei meidän perhe koskaan tehnyt mitään ulkomaan matkoja, ei ollut varaa. Varmaan sen takia en sitten ole koskaan ollut mitenkään erityisen kiinnostunut matkailusta. Siskoni asuu ulkomailla enkä ole käynyt edes hänen luonaan.

Vierailija
2/6 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi niin ei meidän perhe koskaan tehnyt mitään ulkomaan matkoja, ei ollut varaa. Varmaan sen takia en sitten ole koskaan ollut mitenkään erityisen kiinnostunut matkailusta.

toimi just päinvastoin: hinkusin ihan mielettömästi matkoille. Onneksi siihen on ollut mahdollisuus aikuisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi niin ei meidän perhe koskaan tehnyt mitään ulkomaan matkoja, ei ollut varaa. Varmaan sen takia en sitten ole koskaan ollut mitenkään erityisen kiinnostunut matkailusta.

toimi just päinvastoin: hinkusin ihan mielettömästi matkoille. Onneksi siihen on ollut mahdollisuus aikuisena.

varmasti voi käydä noinkin päin, että jos ei ole lapsena/nuorena päässyt matkustelemaan niin aikuisena haluaa matkustella paljon. Olishan se varmaan ihan kivaa ja sivistävääkin matkustella. Jotenkin vaan kun ystävät tai sukulaiset ehdottelee mulle matkoille lähtemistä niin en vaan innostu siitä mitenkään erityisesti. Ehkä sitten jos lähtisin johnokin ulkomaille ja huomaisin että siellä on tosi kivaa lomailla niin innostuisin matkustelusta enemmän.

Vierailija
4/6 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt hupireissulla vain kerran, tukholman risteilyllä. Sittemmin olen kyllä rekan kyydissä istunut ruotsin puolella, mutta sitä ei huviksi voi laskea, kun hädin tuskin vessassakäynnin verran ruotsin kamaralle astuin. Eiku joo, haaparannassa kans käytiin joskus ostoksilla, silloin kun olin nuori, ne taitaa olla ns. hupireissuja.

Ikää 40, ja veikkaan ettei enää tule käytyä missään. Täältä on noille risteilyillekin niin pitkä matka, ettei ole varaa. Itse asiassa, olen käynyt helsingissäkin vain kerran, 2 tuntia, kun olin matkassa viemässä sukulaista sinne. Käytiin katsomassa eduskuntatalo, ja lähdettiin sitten turkuun ja sinne risteilylle..

Vierailija
5/6 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt hupireissulla vain kerran, tukholman risteilyllä. Sittemmin olen kyllä rekan kyydissä istunut ruotsin puolella, mutta sitä ei huviksi voi laskea, kun hädin tuskin vessassakäynnin verran ruotsin kamaralle astuin. Eiku joo, haaparannassa kans käytiin joskus ostoksilla, silloin kun olin nuori, ne taitaa olla ns. hupireissuja.

Ikää 40, ja veikkaan ettei enää tule käytyä missään. Täältä on noille risteilyillekin niin pitkä matka, ettei ole varaa. Itse asiassa, olen käynyt helsingissäkin vain kerran, 2 tuntia, kun olin matkassa viemässä sukulaista sinne. Käytiin katsomassa eduskuntatalo, ja lähdettiin sitten turkuun ja sinne risteilylle..

Vierailija
6/6 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo niin kummallista ole, jos joku ei oo koskaan käynyt ulkomailla, saati mitenkään traagista.

Kerran Madeiralla käydessä juttelin yhden yli viisikymppisen taksikuskin kanssa, joka ei koskaan ollut poistunut pieneltä saarelta (pituus n. 50 km, leveys vähän vähemmän). Siinä saattaisi jo tulla ahtaan paikan kammo. Suomi sen sijaan on maantieteellisesti iso paikka, ja nurkkia riittää koluttavana.

Itse asiassa hiukan ihmettelen nykyihmisen vimmaa lähteä tämän oman maan rajojen ulkopuolelle, jos ei edes omaa maata tunne. Ikään kuin sen matkailun hienous syntyisi siitä, että ylitetään kansallisvaltion raja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän