Hyvä Perussuomalaiset !!! 17,9%
Sanokaa mun sanoneen, vaaleissa suurin puolue. Soini pääministeri ja Halla-ahosta maahamuuttoministeri.
Kommentit (48)
Kaikki muut puolueet kannattavat pakkoruotsia, vaikka 70% kansasta vastustaa. Nyt nähdään, mihin tuo asenne johtaa.
että 99,9 prosentille persujen kannattajista selviää vasta äänestyspaikalla, etteivät voikaan äänestää Soinia. Jättävät sitten äänestämättä.
Halla-ahoa voi äänestää Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa mun sanoneen, vaaleissa suurin puolue. Soini pääministeri ja Halla-ahosta maahamuuttoministeri.
Kannatetaan! Öyhö öyhö jytky jytky!
Soini pärjäisi kyllä ulkoministerinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin paljon vituttaa edelleen että piti kaivaa kahdeksan vuotta vanha ketju esiin? Mikset muuten muuttanut jo silloin maasta kuten te uhositte tekevänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin paljon vituttaa edelleen että piti kaivaa kahdeksan vuotta vanha ketju esiin? Mikset muuten muuttanut jo silloin maasta kuten te uhositte tekevänne?
Ei tarvinnut, 8 v. sitten persut eivät suuresta jytkystään huolimatta uskaltaneet lähteä hallitusvastuuseen vaan Timo jänisti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvinnut, 8 v. sitten persut eivät suuresta jytkystään huolimatta uskaltaneet lähteä hallitusvastuuseen vaan Timo jänisti :D
Ja kun lähti niin itkit siitäkin. Itket kaikesta kuten te tuppaatte tekemään.
Aina olen äänestyspaikalle selvinnyt, miksen tälläkin kertaa. Sua voi asia hämmästyttää mutta persut tulevat saamaan paljon ääniä muiden puolueiden äänestäjiltä, ei suinkaan nukkuvilta.