Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä Perussuomalaiset !!! 17,9%

Vierailija
17.02.2011 |

Sanokaa mun sanoneen, vaaleissa suurin puolue. Soini pääministeri ja Halla-ahosta maahamuuttoministeri.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen äänestyspaikalle selvinnyt, miksen tälläkin kertaa. Sua voi asia hämmästyttää mutta persut tulevat saamaan paljon ääniä muiden puolueiden äänestäjiltä, ei suinkaan nukkuvilta.

että 99,9 prosentille persujen kannattajista selviää vasta äänestyspaikalla, etteivät voikaan äänestää Soinia. Jättävät sitten äänestämättä.

Muutenkaan tuo prosenttimäärä ei siirry äänestämiseen, persujen kannattajista kun suurin osa on ns. nukkuvia. Sitäpaitsi peruspersu ei kyllä jaksa edes äänestämään raahautua, kun potee päivällä krapulaansa ja illalla katsoo telkkaria. Ei se viitsi eikä jaksa.

Ikävä kyllä.

Vierailija
42/48 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut puolueet kannattavat pakkoruotsia, vaikka 70% kansasta vastustaa. Nyt nähdään, mihin tuo asenne johtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 99,9 prosentille persujen kannattajista selviää vasta äänestyspaikalla, etteivät voikaan äänestää Soinia. Jättävät sitten äänestämättä.

Halla-ahoa voi äänestää Helsingissä.

Vierailija
44/48 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa mun sanoneen, vaaleissa suurin puolue. Soini pääministeri ja Halla-ahosta maahamuuttoministeri.

Kannatetaan! Öyhö öyhö jytky jytky!

Vierailija
45/48 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soini pärjäisi kyllä ulkoministerinä.

Vierailija
46/48 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin paljon vituttaa edelleen että piti kaivaa kahdeksan vuotta vanha ketju esiin? Mikset muuten muuttanut jo silloin maasta kuten te uhositte tekevänne?

Vierailija
47/48 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin paljon vituttaa edelleen että piti kaivaa kahdeksan vuotta vanha ketju esiin? Mikset muuten muuttanut jo silloin maasta kuten te uhositte tekevänne?

Ei tarvinnut, 8 v. sitten persut eivät suuresta jytkystään huolimatta uskaltaneet lähteä hallitusvastuuseen vaan Timo jänisti :D

Vierailija
48/48 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvinnut, 8 v. sitten persut eivät suuresta jytkystään huolimatta uskaltaneet lähteä hallitusvastuuseen vaan Timo jänisti :D

Ja kun lähti niin itkit siitäkin. Itket kaikesta kuten te tuppaatte tekemään.