Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki menee kun hidastetulta filminauhalta...

Vierailija
17.02.2011 |

siis tuntuu et en saa mitään aikaiseksi jos saan niin hyvin laiskasti sen teen.. jotenkin koko ajan selviytyminen arjesta on haastavaa.

Parisuhde voi mainiosti,mutta mä epäilen koko ajan miestäni,järki sanoo että ihan turhaan,mutta mieli sanoo muuta..jotenkin joka päiväinen suoriutuminen on haastavaa.

Oon lihonnut ja en jaksa huolehtia painostani,tiedän pitäisi vaan jaksaa liikkua ja liikkua,mutta jotenkin tuntuu että on ihan hirveen näköinen,itsetunto matalalla.

En kyllä itseni mielestä syö pahemmin herkkuja.. silti vaan lihon..mä oon ihan sillee et ei hermot kestä enää itteeni,mä taidan olla aika down,kun baaritkaan ei enää tuo innostusta,viihyn siis kotona ja käyn melkein joka päivä pojan kanssa ulkona,mutta en nauti elämästäni enää...niin kuin ennen,alkaako mulla joku kriisi tulemaan kun kikääkin taas kertyy vai onko mulla lievää masennusta..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta?

Vierailija
2/3 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten samanlainen olo, hidasettu filminauha pyörii ja en jaksa oikein mitään. Aurinko paistaa ja siitä pitäisi saada energiaa? Mutta olen vaan väsyneempi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vajaatoimintaan, yllättävän yleistä, raskaudet voi laukaista sen. Helppo hoitaa kuntoon, ei sse lääkärissä käynti ota jos ei annakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän