laihdutus.
Ihanaa saada tuloksia. Olen laihduttanut jo jonkun aikaa n.1,5kk ja tavoite painokin on ohitettu. Tähän jää koukkuun, mitään hyvyyksiä ei tulisi edes mieli syödä,yöks. Paljon liikuntaa, (juoksua,tanssia).
On se niin ihanaa kun jenkkiksiä ei enää näy ja mahassa ei paljon ylimääräistä. 34/xs koon vaatteet menee päälle.
Paino/pituus 53kg ja 163cm
kaksi lasta,1,5v ja 3v
Kaikki mukaan kesäkuntoon 2011!=)
Kaikki on kiinni vain itsekurista.
Nyt alkaa hurja kiinteytys ja lihastreeni, palkinnoksi ostan itselleni uusia bikineitä. vielä haluan 2kiloa pois.
Mielipiteitä/kokemuksia olisi mukava lukea.
Kommentit (5)
Hyvä alku nro 2. jos saatais näin porukassa motivaatio kaikille nousemaan.=)
Kyllä sä ehdit vielä ennen kesää. Mä vedän välillä pari päivää nestediettiä ja sitten normaali laikkaria. Se tehostaa laihtumista, ei kannata antaa yhtään lipsua karkkeihin,kekseihin,limuihin, pääset pahimman ohi muutamassa viikossa ja sitten et edes halua koskea kaloripommeihin.
Tsemiä sulle tosi paljon. =)
ap
Mäkin yritän laihduttaa. Viime vuonna tuli aika nopeasti muutama ylimääräinen kilo ja ne tarvitsisi saada pois ja ehkä muutama aiemminkin kerääntynyt kilo.
Pituus 164cm ja vaaka näytti tänäaamuna 58,2.
Paino ennen laihdutuksen aloitusta oli ehkä noin 60kg.
Tavoitepaino: mä en ole oikeen varma, että mikä olisi sopiva tavoitepaino 50-54kg? Olisinkohan 50kiloisena liian kituneen näköinen jo? Tai silloin kun olin 50kg niin olin kyllä ihan tyytyväinen, olin kyllä ihan tyytyväinen 54kiloisenakin.
No, olen kuitenkin normaalipainoinen, että ehkä se tavoite ei ole niinkään tavoitepaino vaan tavoitekiinteys. Painoakin kyllä on tällä hetkellä vielä vähän liikaa. Erityisesti käsivarsia haluaisin kapeammiksi. Ja vyötäröä, vyötäröltä on tosin jo lähtenyt, käsistä ei niinkään. Täytyy varmaan jatkaa käsien treenausta että ovat ainakin tiukat. Takapuolestakin pitäisi saada tiukempi ja sisäreisistä ja mksei ulkoresistäkin...
Asian vaikein asia tässä on se, että en ole laihduttanut koskaan ennen - ei ole ollut tarvetta. Ja en ole oikein tiennyt että miten toteuttaisin sen.
Vuoden alusta aloin karsia hiilihydraatteja, varsinkin nopeita hiilihydraatteja. En ole syönyt perunaa enkä pastaa ja vain vähän riisiä. En ole myöskään syönyt puuroa tai leipää. Tortilloita ostin, mutta vähähiilihydraattisia.
Sitten sain käsiini Atkinsin dietin ohjeet. Päätin alkaa noudattaa Atkinsin 2-vaihetta. Se ei ole niin rankka ja nopea kuin 1-vaihe. Siinä on enemmän sallittuja ruoka-aineita ja soveltuu silloin kun ei ihan 10 kiloa välttämättä tarvitse pudottaa. Se muutti ruokavaliota sen verran että pois jäi myös suuri osa hedelmistä. Hedelmien sijaan olen syönyt marjoja. Tarkoitukseni ei siis kuitenkaan ole olla täysin ilman hiilihydraatteja - tavoitteena ei ole ketoosi.
Yritän nyt sitten noudattaa sitä diettiä, mutta viime päivinä on ollut kaikkea sellaista mikä on aiheuttanut lipsumista.
5 kg painoa pois. Eilen huomasin ensimmäistä kertaa, että alkaa taipumaan paremmin ja että jenkkakahvat ovat konkreettisesti pienentyneet.
Vielä ei kunnolla huomaa vaatteissa, mutta toki vyö on jo yhden reikävälin tiukemmalla.
Vielä yhden reikävälin haluaiisin kaventua. Tämä varmasti käytännössä tarkoittaisi noin 4-5 kg:aa. Silloin vielä voinee käyttää vanhoja vaatteita, eli ei tarvitse koko vaatekaapppia uusia. Uudet ostettavat vaatteet toki voivat olla kokoa pienempiä.
Toki nuo vaatteet ovat olleet jo hieman pinkeitä viime aikoina... itseasiassa jo parin vuoden ajan, kun tuota painoa on sen aikaa ollut liikaa.
Nyt kyllä kesäksi lähtee tuo 4 kg pois ja sitten se on Let´s go meininki.
Tsemppiä kaikille. Kun saa ruokapuolen kuntoon ja ylimääräiset makeat pois, niin sihen tottuu eikä enää tee mieli makeaa. Kevään tullen lisään urheilua ja pidän tiukasti kiinni, että en palkitse itseäni millään urheilusuorituksesta.
Mulla on vähän enemmän tota tavoitetta ja vähän vähemmän aikaa olen tarkkaillut syömisiä, kun maanantaina aloitin mutta kesäkuntoa kohti! Nyt siis olen 161cm ja 81,1kg.. Mutta puoli kiloa siis on lähtenyt jo, hyvä alku minusta!!!!
Onko täällä muita paikalla?