Purkaudun nimettömänä, koska ääneen en kehtaisi tätä sanoa
Olen erittäin katkera exälleni, joka jätti minut kylmästi nuoremman takia ja on nyt niin oonnelista aviomiestä ja vauvakin tuloillaan kuulemma.
Uusi nuorikko palvoo miestänsä eikä taida edes tajuta, millainen taliaivo tuo mies on. Hylkäsi vaimonsa ja lapsensa. Ottaa lapset luokseen pari kertaa vuodessa eikä vapaaehtoisesti maksa elareita? Kuka ottaa tollasen miehen ja tekee vielä sen kanssa lapsen?
Koska tiedän, millainen "isä" tuo lapsilleen on, toivon salaa uuden lapsen takia, että raskaus menisi kesken. Onneton siitä lapsesta vain tulee kun isänä on tuollainen nahjus.
Vielä enemmän pelkään nykyisten lasten takia, että isä unohtaa heidät täysin, kun uusi ja aah niin täydellinen perhe lisääntyy.
Kommentit (23)
Mielestäni en ole haukkunut tuota uutta naista lainkaan. ei minulla mitään häåntä vastaan ole. Toivon, että tämä uusi vauva ei tule hylätyksi.
Silti ihmettelen sitä, että miten mies on selittänyt vaimolleen sen, että hänen tililtään ei mene elatusmaksuja, on kuitenkin työssä käyvä ihminen.
EN ole siis mitenkään katkera tälle naiselle, olen katkera miehelle ja hänen käytökselleen. Olen onnellinen, että olen päässyt eroon ja takaisin en häntä ottaisi. Hyvät heile jos ovat onnellisia, ei se minulta pois ole, mutta harmittaa lapsien puolesta, jos tässä käy niin kuin miehen tuntien uskon käyvän.
Ex miestäni ei ole hänen vanhempansa hylänneet, hänellä on hyvät suhteet vieläkin vanhempiinsa, jotka ovat naimisissa. heillä on läheiset perhevälit.
En ole ap. Mutta huvitti ...anna miehesi olla onnellinen... puhut kuin jostakin pikku apinasta, joka on täysin vailla sitä, että häneltäkin voitaisiin odottaa yhtään mitään, niin kuin elukat nyt ovat... ole sinä suuuuuuuuri sydäminen ja hyvä äiti maa joka ymmärrät oman ymmärryksen rajojesi yli, annat anteeksi ja rakastat ylitsevuotavasti pikku apinaa... yök mikä kirjoitus 20!!!
Mikä kumman sääntö se on että vähintään yksi tällainen pitää olla jokaisessa ketjussa...