Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Purkaudun nimettömänä, koska ääneen en kehtaisi tätä sanoa

Vierailija
16.02.2011 |

Olen erittäin katkera exälleni, joka jätti minut kylmästi nuoremman takia ja on nyt niin oonnelista aviomiestä ja vauvakin tuloillaan kuulemma.

Uusi nuorikko palvoo miestänsä eikä taida edes tajuta, millainen taliaivo tuo mies on. Hylkäsi vaimonsa ja lapsensa. Ottaa lapset luokseen pari kertaa vuodessa eikä vapaaehtoisesti maksa elareita? Kuka ottaa tollasen miehen ja tekee vielä sen kanssa lapsen?

Koska tiedän, millainen "isä" tuo lapsilleen on, toivon salaa uuden lapsen takia, että raskaus menisi kesken. Onneton siitä lapsesta vain tulee kun isänä on tuollainen nahjus.

Vielä enemmän pelkään nykyisten lasten takia, että isä unohtaa heidät täysin, kun uusi ja aah niin täydellinen perhe lisääntyy.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää kiinni vihaan ja katkeruuteen. Sillä satutat vain itseäsi. Luen rivien välistä myös itsevihaa, sillä otithan itse juuri tuon miehen ensin ja teit lapsia. Anna anteeksi itsellesi!

Lue vaikka kirja "Irti tunnekoukuista", en muista tekijää. Tai kokeile vaikka psykologista vyöhyketerapiaa. Itselläni on siitä hyvät kokemukset.

Vierailija
2/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskaltaa hankkia lapsen miehen kanssa joka ei välitä aiemmistakaan lapsista? Vai onko noi miehet niin taitavia puhumaan kaiken sen exän viaksi? Itellä ei rohkeus riittäisi perustaa perhettä tuollaisen miehen kans. Kaverilla on just sellainen mies kuin mistä kirjoitit ja mä en voi sietää sitä siis ollenkaan. Kaverini on ihan rakastunut ja vakuuttelee et tilanne on just hänen kohdalla aivan toinen kuin aiempien. Joo-o, niinhän se aina on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamala tilanne!tiedän tällasen jutun ja nyt olen sitä mieltä et onneks ukko lähti.se oli niin kusipää!!!toivon et ystäväni löytää uuden makeen ukon itelleen =)ja ystäväni on ite samaa mieltä!voimia sulle!loppujen lopuksi se on exäs joka hävi!JA entäpä kun tämä nuori nainen löytää ite nuoremma??voimia sulle!pidä huolta ittestäa ja ota omaa aikaa jos vaan pystyt!kevät tulossa =)

Vierailija
4/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- oliko mies ennen uutta suhdettaan hyvä isä tai mies?

- olisitko voinut arvata, että mies jättää sinut?

- olisitko voinut arvata, että hän ei erottuaan halua juuri olla lastensa kanssa tekemisissä?

- miten lapset ovat reagoineet?

- mitä ammatteja/tuloluokkaa/koulutustasoa edustatte?

- minkä ikäisiä olette (sinä, mies, uusi vaimo)?

T. utealias

Vierailija
5/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tiedän, millainen "isä" tuo lapsilleen on, toivon salaa uuden lapsen takia, että raskaus menisi kesken.

Et varmaan oikeasti ajattele, että jos elämässä on jotain huonoa tai vastoinkäymistä, olisi paras ollut olla syntymättä? Olisiko ollut parempi, etteivät omat lapsesi olisi syntyneet? Tai ettet sinä olisi syntynyt?

Vierailija
6/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jää kakkoskierroksella loppuelämäksi. Näin.

Vierailija
7/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoaisin, halveksisin tuollaista miestä.

Vierailija
8/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein on kuitenkin niin, että kerran pettäjä, aina pettäjä. Toka kierroksella miehet enemmän vain keskittyvät lyhytkestoisiin syrjähyppyihin ja käyvät työmatkoillaan huorissa.

Vierailija
9/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eikös ole hyvä että eroon pääsit :D

Vierailija
10/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku on niin uskomattoman paha sisältä, että jättää omat lapsensa, miten tällainen iljetys löytää toisen samanlaisen törkyaivon ja miten nämä kaksi kaistapäätä päätyvät haluamaan vauvan ja pystyvät pyyhkäisemään mielestään kaiken ihan hirveän hylkäämisen minkä ovat aikaan saaneet. En kertakaikkiaan ymmärrä. Ja minulle ei ole näin käynyt, tämä inho ei siis sikiä siitä. Paljon tuon alhaisempaa ei ole olemassa.

Vierailija
11/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ärsyttävä tyyppi.

Vierailija
12/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tarkoitus vittuilla, ihan uteliaisuudesta kysyin. Luin juuri kirjan Luokaton Suomi.

Vierailija
13/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan keskittyisin itseeni ja lapsiin ja ilmoittaisin isälle aina lasten tärkeät tapahtumat. Lähettäisin koulun kokeista kopiot, todistuksista kopiot. Ilmoittaisin jos lapsilla on harrastuksia niin harrastusajan ja paikan. Niin isälle jää se päätäntävalta osallistuuko/kiinnostuuko lapsista vai ei. Näin on ainakin itsellä tarkoitus toimia jatkossa. Meillä kans tommoinen tollo isä pojalla. Joka ei välitä mistään mitään sisällä polttaa tupakkaa, että poika kun tulee kotiin niin kaikki vaatteet pesuun alushousuja myöten. Nyt olen vierailun kieltänyt pojalta, kun isä vastasi mun tupakointikieltoon pojalle ,että nähdään sitten 18 vuotiaana.

Vierailija
14/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siihen uutiseen saakka että lapsi ei olekaan terve. Toivoi reipasta tervettä poikaa (tämä kai aivan normaalia miehille), sai kroonisesti sairaan pienen tytön.

En.

- olisitko voinut arvata, että hän ei erottuaan halua juuri olla lastensa kanssa tekemisissä?

Todellakaan en.

Hän ei ymmärrä vielä tilannetta (ikä 2 vuotta ja isä oli vauva-ajasta 80% työmatkoilla)

Mies teknisen alan korkeakoulutettu, johtoasemassa, mielestäni hyvätuloinen, itse mielestään keskituloinen, ei halua maksaa elareita. Minä olen filosofian maisteri, mutta teen enimmäkseen pätkätöitä. Keskituloinen.

Minä 33, mies 38, uusi vaimo 27.

T. utealias

Voimia sinulle ap, et ole yksin.

Vierailija
15/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. utealias

ei kai näillä asioilla ole mitään tekemistä tämän jutun kanssa mutta vastataan nyt kuitenkin.

MIes ei ollut erinomaisen hyvä isä koskaan. Varmaan välittää lapsista, mutta ei osaa olla. Vauva-aikana jätti minut täysin yksin lapsen kanssa kun hänen oli tärkeämpää toteuttaa itseään.

Suhde olisi kaatunut joka tapauksessa, jos tätä uutta ei olisi tullut, niin olisi tullut jotain muuta.

Olisin odottanut kyllä häneltä enemmän aktiivisuutta.

Lapsilla on isää ikävä, eikä asiaa yhtään paranna ne tyhjät lupaukset, joita isä antaa kun joskus soittelee lapsille. lupaa ostaa sitä ja tätä eikä koskaan kuitenkaan tule mitään.

Ammatteja en sano, mutta työelämässä molemmat, tulotaso 2000-3000 euroa. "hyvät" ammatit molemmilla.

minä ja exä ollaan vähän alle 40-vuotiaita, se uusi nainen on nuori, reippaasti alle 30. tyydyttyikö uteliaisuutesi?

ap

Vierailija
16/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku on niin uskomattoman paha sisältä, että jättää omat lapsensa, miten tällainen iljetys löytää toisen samanlaisen törkyaivon ja miten nämä kaksi kaistapäätä päätyvät haluamaan vauvan ja pystyvät pyyhkäisemään mielestään kaiken ihan hirveän hylkäämisen minkä ovat aikaan saaneet. En kertakaikkiaan ymmärrä. Ja minulle ei ole näin käynyt, tämä inho ei siis sikiä siitä. Paljon tuon alhaisempaa ei ole olemassa.

Millainen ihminen hylkää lapsensa? Sellainen, joka on itse tullut hylätyksi lapsena.

Vierailija
17/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten jotkut naiset pystyvät olemaan miehen kanssa, joka hylännyt lapsensa aiemmasta liitosta? Sitä en voi käsittää, enkä varmasti tule koskaan käsittämään. Ne lapset, eivät ole syyllistyneet muuhun kuin sattuneet syntymään. Ovat siis täysin viattomia aikuisten kyvyttömyydelle tulla toimeen keskenään.

Lohdutuksena sinulle, että ehkä tämä nainen, joka nyt odottaa lasta ex-miehellesi, ymmärtää tilanteen todella vasta sitten, kun hänellä on se lapsi ja samanlainen tunneside lapseensa kuin sinulla nyt omiisi. Siinä vaiheessa hänellä todella silmät aukeavat ymmärtämään, mitä exäsi on todella on tehnyt.

Vierailija
18/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

exäsi on hyvin rikkinäinen ihminen.

On luonnollista olla katkera. Valitettavasti katkeruutesi haittaa vain sinua, ap, ei eksääsi.

Mutta enpä osaa sanoa, miten pääset siitä eroon. Työstän samaa asiaa minun eroni jälkeen...en tiedä, miten voin antaa ex-miehelleni anteeksi sen, mitä hän teki lapsillemme. Kaiken muun voin antaa anteeksi. Tiedän, että pitäisi antaa,oman itseni tähden....mutta MITEN?

Millainen ihminen hylkää lapsensa? Sellainen, joka on itse tullut hylätyksi lapsena.

Vierailija
19/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen, joka on löytänyt uuden onnen, perään. Haukut vielä eksäsi uutta kumppania..

Miksi kiellät mieheltäsi onnen? En minäkään välttämättä haluaisi jakaa arkeani jonkun sellaisen kanssa, joka kirjoittaa minusta kuin sinä.

Olet katkera, vihainen, petetty ja jätetty. Mutta ole sitä kunnialla ja anna miehesi olla onnellinen.

Vierailija
20/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet, lähtökohtaisesti hylätty lapsena? Ikäväkseni olen kuullut liian monta lähes identtistä tarinaa joidenka kulmakivet ovat tässä: Mies ja nainen nro 1 rakastuvat, perustavat perheen, saavat lapsia. Mies löytää uuden nuoremman naisen, perustaa uuden perheen ja saa lapsia. Mies unohtaa edellisen liittonsa ja edelliset lapset. Nyt on uudet lapset. Mies työlääntyy naiseen nro 2. Mies haluaa takaisin naisen nro 1 ainakin silloin tällöin. Mies pettää myös naista nro 2. Eroaa tai jatkaa liitossaan naisen nro 2 kanssa ja juo liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän