Jospa nyt lopetettaisiin tämä demonisointi.
Ei ole mitään hyötyä kaivautua siilipuolustukseen tai heittää kiviä jos joku on eri mieltä vaikkapa maahanmuutosta kuin sinä. Itse kannatan vapaata liikkuvuutta ja siedän kaikenlaisia ihmisiä mutta en tuomitse niitä jotka pystyvät oikeilla argumenteillä selittämään oman kantansa. Ei tällälailla saa aikaan oikeaa keskustelua, pelkkää haukkumista vain.
Kommentit (3)
Aloituksellani "muslimi raiskasi taas" sain esimerkiksi Hämeen kaivonkatsojat vaihtamaan puoluekantansa kokoomuksesta persuiksi, tosin kaksi heistä on sittenkin päättänyt äänestää taas kokoomusta.
Mutta mun nuori aikuinen tyttäreni potee maailmantuskaa luettuaan hommafoorumia. Yritin kyllä selittää että eivät ihmiset oikeasti ole tuollaisia.
Mutta mun nuori aikuinen tyttäreni potee maailmantuskaa luettuaan hommafoorumia. Yritin kyllä selittää että eivät ihmiset oikeasti ole tuollaisia.
Ei ihme. Masennun itsekin. On se niin vihaisten ihmisten palsta.
Aloituksellani "muslimi raiskasi taas" sain esimerkiksi Hämeen kaivonkatsojat vaihtamaan puoluekantansa kokoomuksesta persuiksi, tosin kaksi heistä on sittenkin päättänyt äänestää taas kokoomusta.