Mistä lasten yökkäreitä halvalla?
On taas aika, kun huomaan että kummallakin lapsella kaikki yökkärit kiristää. Uusia pitäis ostaa, enkä nyt kirpparille ole menossa. Mistä ostatte lastenne yökkärit kohtuu hintaan? Nyt jos haen 3-4 yökkäriä kummallekkin niin nopsaa niihin uppoaa aikas paljon rahaa.. Kiinnostas siis halvat yökkärit mutta mistä??
Kommentit (12)
Jotkut oksennuspussit vai? Mitä nää siis on, nää yökkärit?? :D
tytölle ja pojalle. Poika 86cm ja tyttö 104cm. Huutis on ihan jees,mutta olen niin laiska että en jaksa kokoajan seurata että kelle huuto on päätymässä. Sit pakettejen odotukset jne. Tällä kertaa voisin uutena ne hakea.
ap
aina mäkätetään, kun kaikki on niin kallista.. huoh..
Yöpuvussa kun ei ole k-kirjainta lainkaan...
Voisitko ommella itse, eihän yöpuvussa nyt niin vaikea malli ole...?
aina mäkätetään, kun kaikki on niin kallista.. huoh..
Mielestäni en ole mäkättänyt, vaan ajattelin, että jos joku tietää jonkun kaupan jossa ne ovat halpoja, niin miksi hakisin ne kalleimmat viereisestä kaupasta? Huoh sulle vaan!
Yöpuvussa kun ei ole k-kirjainta lainkaan... Voisitko ommella itse, eihän yöpuvussa nyt niin vaikea malli ole...?
Tarjoustalo ketjun kaupoissa ja citymarketissa on joskus ollut tarjouksessa 5€/kpl. Siitä taitaa olla kyllä aikaa, mutta on niitä nyttenkin 8-10€/kpl hintaan. Entäs jos ostat nyt 1-2/lapsi ja hankit sitten myöhemmin lisää. Kirppiksellä ne on usein aika kulahtaneita. Ainakin mitä itse olen kiinnittänyt huomiota.
Yöpuvussa kun ei ole k-kirjainta lainkaan... Voisitko ommella itse, eihän yöpuvussa nyt niin vaikea malli ole...?
Alan siis tästä lähin puuttumaan jokaisen lapsen lempinimeenkin jossa joku kirjain ei ole alkuperäisestä nimestä.
Alan siis tästä lähin puuttumaan jokaisen lapsen lempinimeenkin jossa joku kirjain ei ole alkuperäisestä nimestä.
en minä sinua pilkkaa, myönsinhän itsekin, että ehkä kyse on alueellisesta erosta. YLEENSÄ lyhenteissä on samaa kantasanaa mukana, mutta ei näemmä aina.
Tarjoustalo ketjun kaupoissa ja citymarketissa on joskus ollut tarjouksessa 5€/kpl. Siitä taitaa olla kyllä aikaa, mutta on niitä nyttenkin 8-10€/kpl hintaan. Entäs jos ostat nyt 1-2/lapsi ja hankit sitten myöhemmin lisää. Kirppiksellä ne on usein aika kulahtaneita. Ainakin mitä itse olen kiinnittänyt huomiota.
Kiitti vinkistä! Saman verran menee kuitenkin rahaa, ostanko kaikki nyt vai jaanko ostamisen myöhemmälle. ei siis tiukka rahallinen tilanne ole, mutta kiva se on löytää aina jotain edullistakin väliin. Laitan ennemmin ne rahat sitten vaikka käyttövaatteisiin. :D Kiitos vielä. Ap
tosin laatu ei ole sitten kovin kummosta...
tarjouksessa yöppäreitä 8-10 eurolla, ihan kivoja.
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?sto…
Toki itse tehden saisi sitten ehkä vähän kestävämpiä, mutta eiköhän nuokin sen aikaa kestä, mitä tarvitaankin.
Minkä kokoisia tarvitset?