Ha, tuli palkka ja bonukset :)
tässähän pääsee pian palkoille, 11 659 euroa kolahtaa tilille perjantaina.
DI uusiutuvan energian tuotekehityksen kimpussa ja ennenkuin kadehditte niin on tehty töitäkin!
Kommentit (10)
Nää on aina yhtä hauskoja. Mutta onnea bonareista, meille tulee yleensä vain n. 1kk palkka pari kertaa vuodessa :-(
tässähän pääsee pian palkoille, 11 659 euroa kolahtaa tilille perjantaina. DI uusiutuvan energian tuotekehityksen kimpussa ja ennenkuin kadehditte niin on tehty töitäkin!
mulle tulee 750 eur/kk rahaa, mutta en tee töitäkään.
hyväpalkkaiselle alalle, mutta kaikki tuntuivat niin tylsiltä ja mikään ei oikein kiinnostanut. Kaikki tuntemani insinöörit olivat ihan hirveitä tyyppejä. Ajattelin ettei passaa tuolle alalle ryhtyä, muuttuu pian samanlaiseksi. Nyt teen todella mielekästä työtä ja palkka vähän huonompi. Onnea hyvistä bonuksista! Ja kyllä sitä muutkin tekee töitä niska limassa, muttei saatuollaista palkkaa...
saman osakekaupoilla maanantaina. Tai oikeestaan vähän vähemmän, reilu 10 000 enkä tienaaja varsinaisesti ollu mä itse vaan mun salkunhoitaja Seligsonilla. Mut rahat tulee tietty mun tilille.
r. rikas ja laiska akateeminen kotiäiti, josta ei ole esimerkiksi kenellekään
1300 joka tuli niin myös meni, että tärhti.
-sairaanhoitaja joka tekee lyhennettyä työaikaa ekaluokkalaisen vuoksi. En muuten tee enää seuraavaa kuukautta.
ja yhtä lailla töitä on sen eteen joutunut tekemään, mutta ei se mitään, sitäkin mukavammalta se tuntuu.
Tehdystä työstä kuuluukin saada kunnon korvaus! Kummasti kannustaa, eikö?
Mun miehen firma tekee sinne alihankintahommia ja ala on kyllä aika in nykyisin, järkyttävästi ovat sekä palkat että laskutus paisuneet ja alan koulutuksen saaneita on toistaiseksi aika vähän, joten he pystyvät huudattamaan hintansa pilviin. Tämä jos mikä on tulevaisuuden ala!
Olen itse logistiikkainssi, mutta olen nyt äitiyslomilla ja miettinyt miehen firman menestyksen innoittamana alan vaihtoa.