Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helvetin Lidlin uudet kassat!!!

Vierailija
15.02.2011 |

Kenen älynväläys oli vaihtaa lidlin tynkäkassat ns. "normikassoihin"?!?!?!

Jumankauta kun kaikki nykyään vaan tököttää siinä maksupäätteen kohdalla ja odottaa että kassa saa vedettyä kamat läpi ja vasta maksettuaan alkaa pakata kamoja... ja kun siellä kassan ja seinän välissä ei ole kunnolla tilaa, niin kaikki ihmiset ruuhkautuu kun jonkun kärryt on pakatessa "tiellä"...

Ei jumankauta, tänään viimeksi meinaas mennä hermot ku edessa olevat oli tehny ihan järkyt ostokset ja olisivat siis varmasti puolet ehtineet pakata sillä välin kun kassa veti kamat läpi, ni ei, ku odottivat vaan et kaikki oli vedetty ja maksettu ja sitten vasta pakkaamaan.

kaksi tällaista asiakasta niin kassa hihnat on tukossa, ties kuinka kauan....

Huoh! Just kun ihmiset olivat oppineet pakkaamaan kamansa samantien...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon setin kerralla. Niiden uusien kassojen takia tila on niin kortilla, että, jos ne minun ostokseni sattuvat joutumaan siihen kauempaan laariin, en edes yritä pakata, ennen kuin olen maksanut.

Minun tuurillani tietenkin perässä tulee sellaisia joilla on 5-10 euron ostokset. Siinä sitten olen tukkeena, vielä lapsineni.

Kyse ei siis ole siitä, etten tietäisi, mitä pitäisi tehdä, vaan siitä, että "oikein" toimiminen on tehty mahdottomaksi.

Vierailija
22/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon setin kerralla. Niiden uusien kassojen takia tila on niin kortilla, että, jos ne minun ostokseni sattuvat joutumaan siihen kauempaan laariin, en edes yritä pakata, ennen kuin olen maksanut.

Minun tuurillani tietenkin perässä tulee sellaisia joilla on 5-10 euron ostokset. Siinä sitten olen tukkeena, vielä lapsineni.

Kyse ei siis ole siitä, etten tietäisi, mitä pitäisi tehdä, vaan siitä, että "oikein" toimiminen on tehty mahdottomaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin eri mieltä ap:n kanssa.