Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako vanhempi olla kotona

Vierailija
15.02.2011 |

syyllistymättä, jos ei ole korkeastikoulutettu eikä nosta mitään erityisiä tukia kotonaolonsa tueksi?

Saako perhe itse päättää kuin elatuksestansa huolehtii? Saako olla kotiäitinä, jos mies haluaa elättää perheen palkkatyöllään?

Mikä onkaan elämän tarkoitus? Olla verojamaksava työntekijä vai mikä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verorahoilla voi sitten kansan luopiot viettää rillumareitä 24/7.

Vierailija
2/10 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmisen elämän tarkoitus on käydä töissä ja maksaa veroja?[

Entäs jos joku tekeekin muuta, vaikka nauttii elämästä ja huolehtii jälkikasvustaan

Verorahoilla voi sitten kansan luopiot viettää rillumareitä 24/7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen tehköön niinkuin itselleen parhaaksi on, silloin, kun ei vahingoita muita.

Vierailija
4/10 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on ok. Olen nähnyt monia kotirouvia jotka ovat aivan puilla paljailla kun mies jättää,siitä kotirouvan työstä kun ei makseta.

Vierailija
5/10 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen tehköön niinkuin itselleen parhaaksi on, silloin, kun ei vahingoita muita.

Vierailija
6/10 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun tarkoitus on tehdä töitä ja se joku saa siitä tyydytyksen. Toinen haluaa olla kotona pitkään ja hoitaa lapsia. Eipä siinä sen kummempaa. Saa olla kotona syyllistymättä, kaikissa mainitsemissasi tapauksissa. Jokainen voi olla mitä mieltä tahansa ja jokainen on tilivelvollinen vain itselleen ja perheelleen. Ei muille tarvii omia ja oman perheen valintoja selitellä.

Vierailija
7/10 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on ok. Olen nähnyt monia kotirouvia jotka ovat aivan puilla paljailla kun mies jättää,siitä kotirouvan työstä kun ei makseta.

Tää meni nyt hieman ohi aiheen tämä sun kommenttisi. Kyse oli siitä saako kotona olla jompikumpi vanhemmista, jos perhe niin päättää. Vai pitääkö mennä töihin tai ilmoittautua työkkäriin V. Salmen ja muiden samoinajattelevien mieliksi?

Vierailija
8/10 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pointti olikin.

Vierailija
9/10 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka laittaa poikasensa lastentarhaan selviytymään, ja itse jatkaa samalla urallaan kuin aina ennenkin, eli korsia kantamalla.

Hauskaa kaksinaismoralismia kyllä, kun ajatellaan, että juuri kukaan äiti ei tänä päivänä kehtaa sanoa, että hänen elämässään tärkeimpänä on se, että hän ansaitsee itse omat RAHANSA ja se, että hän itse saa tehdä mitä haluaa, vaan kyllä sitä lapsen etua aina pitää painottaa. Ainakin siten, että lapsen vuoksihan tässä rahaa tienataan... kai?

Ei ole kovin kovassa huudossa kertoa, että arvostaa ennenkaikkea elämässä rahaa ja arvottaa kaikki asiat sen suhteen, miten rahavirrat niissä liikkuvat, mutta näiden juttujen perusteella monet todellakin niin tekevät.

Vierailija
10/10 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

senkin uhalla on parasta hoitaa lapsia kotona jokunen vuosi.

Mutta elämässä ei voi kaikkeen varautua, ehkä sinulla sitten on joku muu asia, jonka suhteen et ole kyennyt selustaasi täydellisesti turvaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi