Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua stressaa kun mä en tiedä kannattaisko mun säilyttää vauvanvaatteet vai ei..

Vierailija
15.02.2011 |

siks kun en tiedä tuleeko meille toista vai ei..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei, niin etköhän osaa mahdolliselle kakkosellekin hommata vaatteet. Säästäisin muutaman muistovaatteen ja laittaisin loput kiertoon.

Vierailija
2/6 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suurin osa unisex-vaatteita, ja tosi hyväkuntoisia. JOs laitan kiertoon, tulevat virttyneinä takaisin, jos tulevat takaisin ollenkaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai vaatteiden hankkiminen vaikeata ole, mutta tuleehan se tuplasti kalliimmaksi hankkia kaikki kahteen kertaan kuin yhteen, vai mitä luulet?

Vierailija
4/6 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai vaatteiden hankkiminen vaikeata ole, mutta tuleehan se tuplasti kalliimmaksi hankkia kaikki kahteen kertaan kuin yhteen, vai mitä luulet?

Voihan ne säästää, seisottaa vaikka 5-10 vuotta ja sitten yrittää kaupitella niitä muodista pois menneitä vaatteita, joissa on kulahtaneet kuminauhat. Ja käyttää kalliita asuinneliöitä siihen, että jemmaa laatikkokaupalla tavaraa, josta ei edes tiedä tuleeko niille käyttöä. Kukin tavallaan.

Vierailija
5/6 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu eroon niistä, mistä et niin tykkää tai mitä on hankala käyttää tai mitkä ovat liian likaisia. Itse tiesin yrittäväni lisää lapsia ja säilytin liikaa vaatteita, kaikki ne likaisetkin. Nyt voi olla jo lapsiluku täynnä, mutta aion silti säilyttää varulta parhaimpia, uusimpia ja sellaisia vaatteita, joita on kiva käyttää vauvalla.

Vierailija
6/6 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisi lopettaa tuohon 40v synttäreihin.

Noloa myydä jotain krääsää 42vuotiaana..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi