Puhutaas tästä mitä mies tarkoitti huutaessaan kälylleen:"leikit tulella"
siis oikeasta takasta ei ollut kyse eikä mistään muustakaan vaan miehen ja naisen suhteesta.
Jälkikäteen aloin miettiä mahtoiko hän vihjata veljensä olevan gay?
Esti veljen häät tällä verukkeella.
Tää kihlattu,avovaimo millä nyt häntä kutsut on itse asiassa aika korkeeta sukua Suomessa ja näemmä anoppi ties sitten,mutta tää veli ei.
No miten vaan suojellakseen omaa selustaa avovaimo purki kihlauksen eikä aio enää naimisiin tän gay?veljen kanssa.
Kommentit (32)
Siis miten sanonta "leikit tulella" tarkottaa sitä, että veli ois gay?
Ja miten tää anoppi liittyi tähän? Siis anoppi tiesi, että tuleva miniä on hyvästä suvusta, mutta miten se nyt vaikutti mihinkään. Ja veli ei tiennyt tästä hienosta suvusta. Aha.
siis minkä selustan turvasi ja kuka ei tiennyt että avovaimo on korkeeta sukua (se gay-veli vai gayn veli)?
jos tää nainen pitikin peliään sinun miehesi kanssa..
Kiinnostaisi vastaus näin jälkijunassa mitä tarkoittaa suomeksi leikkiä tulella,ei ole mun suvussa käytetty sanonta ja siksi vieras.
Olemme Suomessa, sana on homo.
Suomessa käytetään termiä hinuri.
hänen veljen eli mun langon vaimon kanssa?
Vai siis mistä kyse?
Kiinnostaisi vastaus näin jälkijunassa mitä tarkoittaa suomeksi leikkiä tulella,ei ole mun suvussa käytetty sanonta ja siksi vieras.
Oletko ap sisäsiittoinen savolainen? Leikkiä tulella tarkoittaa, että joku tekee jotain vaarallista.
Mikä tää juttu oikeasti on jos saa homon kanssa lapsen? Niin mitä ja toisenkin ja kolmannen?
Onko se väärin?
Mä voin käyttää gay sanaa jos haluan,ok? Kiinnostaisi vastaus näin jälkijunassa mitä tarkoittaa suomeksi leikkiä tulella,ei ole mun suvussa käytetty sanonta ja siksi vieras.
no jos oot noin nokkava niin en viitsi edes avata sulle. Mun mielestä on ihan päivänselvää mitä aloituksessa tarkoitetaan, siis mitä muut tarkoittavat ja mikä piilomerkitys tuolla on. Mutta en kerro.
hänen veljen eli mun langon vaimon kanssa? Vai siis mistä kyse?
sen tietävät vain miehesi ja tämä avokki, kumma kun eivät kerro sinulle....
Mitä sä tarkoitat vaarallisella siis onko avopuoliso rikollinen,narkkari.Mitä vaarallista on lapsen saannissa? Tietääkseni tämä mies on hetero ja täysin normaali..
No nyt mä tajusin tuon langon pahoinpitelepäilynkin. Tämä on joku seko, joka näitä postaa.
[i
Oletko ap sisäsiittoinen savolainen? Leikkiä tulella tarkoittaa, että joku tekee jotain vaarallista.
Ei kun oikeasti.
Mitä ihmeen merkitystä on jos veli saa lapsen ja lapsen synnyttyä toinen huutaa:leikit tulella.
Tuli leikittyä toisenkin kerran ja tuli toinen lapsi ja nyt vaikuttaa siltä että on tulossa kolmas=)
jolle lääkäri vittuilee sektiossa?
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/118299/jos_laakari_v…
Ainakin sekavuus on samaa tasoa... ;DDD
Liekö mun sisälukutaidossa jotain vikaa, vai miksi en nyt ihan ymmärtänyt tota tarinaa? Anyway... Leikit tulella tarkoittaa ihan yksinkertaisesti sitä, että kohta palaa näpit. Mitä se sitten tässä tapauksessa konkreettisesti tarkoitti jää ilman taustatietoja arvaukseksi, sulhanen saattaa olla esimerkiksi tunnetusti kova naistenmies, jolla on vaikeuksia pitää ferrariaan tallissa. Tai sitten sulhanen on tunnetusti väkivaltainen. Tai narsisti. Tai sillä on vakavia tunne-elämän ongelmia. Tai sillä on katkera ex, joka tekee sekä miehen että tämän kumppanin elämästä helvettiä. tai tai tai...
Voipi myös olla, että sulhasen veli olikin palavasti rakastunut morsiameen, ja uhkaili morsianta, jos tämä menee naimisiin. Tai sitten ei jostain muusta syystä hyväksynyt liittoa, piti morsianta vaikka onnenonkijana ja uhkaili tätä.
Näitä vaihtoehtoja on siis USEITA, mutta siis sanomana se, että jos morsian olisi mennyt sulhasen kanssa naimisiin, morsiammelle olisi, tavalla tai toisella, mahdollisesti käynyt huonosti.
Ja miten tosta lauseesta selvis homous,sosiaalinen status ja salasuhde ja sit vielä anoppikin sekaan.?? =)
Herkkä ja röyhkeä=narsisti?