Imettäminen autossa
Jotkutko ihan oikeasti imettävät autossa esim. takapenkillä vauvaa? Mitenköhän turvallista on ajella vauva sylissä?
Kommentit (5)
Ihan uus juttu mulle! Mäkin oon kyllä imettänyt autossa mutta aina ollaan laitettu parkkiin siks aikaa.
Minä ainakin olen todella paljon imettänyt lapsiani autossa, mutta aina olemme olleet parkissa. Autossa on mukavan rauhallista imettää, verrattuna vaikka johonkin huoltoasemaan. Ja kaupungissa auton voi pysäyttää melkein mihin vain, jos vauvalla sattuu nälkä yllättämään. Ei tarvitse ajella pitkään itkevän vauvan kanssa.
Toki jotkut harrastavat tuota akrobtiaimetystä vauva istuimessa, mutta aika harvinaista taitaa olla kuitenkin.
Jotkutko ihan oikeasti imettävät autossa esim. takapenkillä vauvaa? Mitenköhän turvallista on ajella vauva sylissä?
tai ei ainakaan meillä niillä muutamilla kerroilla, joilla jouduin antamaan tissiä pahimpaan hätään. ite pitää kumartua lapsen yli ku hän on siinä istuimessaan. ja molemmilla turvavyöt tietenkin. kyllä onnistu ainakin meillä :D vaikka aika mutkalla saikin olla, mutta mitä sitä ei lapsensa vuoksi tekisi.