Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutisasiaa. Kinaa ostajan kanssa. Ov

Vierailija
14.02.2011 |

Myin yhden kohteen, jossa oli selvästi ilmoitettu:

Jos haluat paketin postiennakolla, ostajan pitää siinä tapauksessa maksaa 20 euroa tililleni, joka vähennetään postiennakkosumasta.

Ostaja siis haluaa paketin postiennakolla, mutta ei suostu maksamaan senttiäkään tililleni (ostajalla on vasta nolla palautetta..). Kohde sulkeutui torstaina ja tänään ostaja laittoi negan, missä väittää mun huijaavan, koska en ole lähettänyt pakettia..

Huoh, ei voi muuta sanoa. Ei tuo yksi nega maata kaada jne. Mutta miten joku voi olla noin taukki?

Ja selitin huutajalle miksi haluan nuo tuplapk:t tililleni -> jos ostaja tekeekin oharit eikä nouda pakettia postista, MÄ joudun maksamaan postiin, että saan paketin takaisin eli..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa.

Sinun ei tarvitse lähettää postiennakolla ilman etumaksua.

Ylläpito voi poistaa aiheettoman negan.

Vierailija
2/8 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINÄ voit yhtälailla vetää sen 20e liiviisi ja kadota.

olet ilmeisen perseaukinen,kun täytyy tuollaisia ihmesummia pyydellä...............

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINÄ voit yhtälailla vetää sen 20e liiviisi ja kadota. olet ilmeisen perseaukinen,kun täytyy tuollaisia ihmesummia pyydellä...............

Vahingosta viisastuneena EN enää IKINÄ postita postiennakolla ilman etumaksua. Olen joutunut jo kaksi pakettia lunastamaan postista ja huutajina kummallakin kerralla, ylläri, ylläri: NOLLA palautteinen huutaja!

Enkä muutenkaan suostu lähettämään postiennakolla, paitsi yli 50 euron kohteissa, joita kyllä on harvoin.

Ja ei se kuule ole mikään ihme summa, olisin voinut pyytää vielä enempikin, jos olisin halunnut.

Ja kolmanneksi, usko pois, tuolla pyytävät KAIKKI vähänkin järkevät myyjät tuplapostit ensin tililleen, jos suostuvat postittamaan postiennakolla.. Turha narista, jos ei ehdot miellytä.

ap

Vierailija
4/8 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun ilmaisit ehdon selkeästi jo kohteessa.

Mä en edes suostu postiennakkoon.

Vierailija
5/8 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten myy postiennakolla. Antaisin ap:n tapauksessa negaa tuollaiselle huutajalle lunastamattomasta huudosta.

Vierailija
6/8 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, negaa kyllä tulee, annoin ostajalle vielä kaksi päivää aikaa maksaa.

Juu, postiennakkoon en suostu alle 50 euron ostoissa, vaikka ostaja kuinka kitisi. Enkä muuten noutonkaan, paitsi huonekaluissa ja muissa painavissa tavaroissa.

Mulle sopi nouto aikaisemmin, mutta kun noita ihania ohari noutajia alkoi ilmestyä kuin sieniä sateella, niin lopetin tuon ihan suosiolla.

ap

Vierailija
7/8 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en möis postiennakolla. Ehkä sunkaan ei kannata enää jatkossa harrastaa sitä?

Mut ei se sen nega, niin paljon haittaa, kun onneksi voit kommentoida sitä ja sitten ne sinun negan huomaavat voi lukea siitä, mikä tilanne oikeasti oli. Eli kirjoitat siihen, että "ostaja ei suostunut maksamaan kohteessa ilmoittamaani summaa, joten kauppa ei edennyt. En tehnyt itse mitään väärää.".

Vierailija
8/8 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä noi myynti summat on alle 20 euroa (posteineen laskettuna).

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän