Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä niiiin haluaisin vielä (asiaa seksistä)

Vierailija
14.02.2011 |

saada tuntea sen ihanan orgasmin jonka saa vain naimalla kunnolla. Ihanaa laueta yhdessä.. näin siis ennen.

Nyt mies laukeaa 30 sek. - 1,5 min. yhdynnän aloitttamisesta, ja se ei mulle riitä, en vaan ehdi laueta siinä. =/

Mies toki on ihana ja tyydyttää minut aina käsin tms. loppuun asti, mutta mä niin kaipaisin sitä yhdynnässä saatua huippua. =(

En enää keksi mikä avuksi; mies on 34 v terve, erittäin terveelliset elämäntavat omaava hyväkuntoinen mies.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle penisrengas. Ja pitkittämistä voi myös opetella. Minun mies ei ole nopea laukeamaan mutta me käytetään kuitenkin erilaisia seksileluja. Ja suosittelisin ottamaan yhteyttä rohkeasti ihan seksuaaliterapeuttiin =)

Vierailija
2/13 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet laukeavat nopeasti, koska alitajuisesti toivovat hmman olevan pian ohi. Taustalla voi olla ihan mitä tahansa sielunsolmuja, jotka voivat liittyä mieheen itseensä tai teidän parisuhteeseen.

Pystyttekö te keskustelemaan seksiin ja parisuhteeseen liittyvistä asioista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, että miehellä on kuitenkin haluja tyydyttää sinut tavalla tai toisella.

Meillä samaa ongelmaa, mutta tässä aikamoisten työ- ja muiden paineiden seurauksena (?) miehen libidokin on heikentynyt ja on käynyt asiasta puhumassa lääkärissäkin.

Nimim. En ole katkera mutta kuitenkin

Vierailija
4/13 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

epätoivoinen ap

Vierailija
5/13 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyydytä mies ensin käsin tms loppuun asti ja sitten toisella kerralla suostu yhdyntään, jolloin mies kestää kauemmin ja saat itsekin.

kyllä kun pari kuukautta saa pelkkää käöttä niin homma muuttuu.

Vierailija
6/13 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusintakierrokseen. =/

kiitos kuitenkin neuvosta.

Vierailija
7/13 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

homman (miehesi) ensin kädelläsi, odottelet puolisen tuntia ja herättelet miehesi uudestaan. Tällä kertaa hän kestää pidempään.

Vierailija
8/13 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sitten on?

Vierailija
9/13 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän tasan mistä puhut! Minun mies laukeaa myös aivan liian pian :( 15sek- 2min, ja turha yrittääkään uusintaa, ei onnistu. Tai joskus harvoin kun innostuu uudestaan, niin seisokki jää "puolitiehen", eli ei ole kunnolla kova, joka taas latistaa homman minun kannaltani, koska miehellä ei ole mitenkään järin iso..

Erona tosin se, että mun mies on aina ollut tollanen nopea.. :/

Vierailija
10/13 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kysyi mikäs terve se mies sitten on.. nopea laukeaminen kun ei ole sairaus, niin mies tosiaan luetaan terveeksi.

Vierailija
11/13 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tyydyttää minut ensin sormettamalla tai oraalisesti. Sen jälkeen tulee sisääni ja olen jo valmiiksi siinä taajuudessa, että saan toisen orkun.

Vierailija
12/13 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko puhuneet asiasta? Vai eikö miestä häiritse?

Vierailija
13/13 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tyydyttää sinua ensin käsin tms. lähelle orgasmiasi jolloin vasta tulee sisääsi "naimaan kunnolla"