G: mitä pientä ärsyttävää puolisosi tekee kotona?
Nyt huumorilla kertomaan mitä pieniä rasittavuuksia puolisosi tekee/jättää tekemättä kotonanne!
Minua nyppii aina, kun mieheni jättää pieniä ruoanmuruja jäljelle: juuri eilen teki makkarakeittoa, ja äsken löysin ehkä yhden kahdeksasosan lenkkiä jääkaapista. Siis mikä ihmeen järki jättää semmoinen nykäre jäljelle, olis laittanut soppaan vaan! :D Hän ei myöskään ikinä syö lautasta oikeasti tyhjäksi, vaan siihen jää aina joku tomaatinpala tai pari viipaletta perunaa. Siis voiko oikeasti muka olla maha niin täynnä, ettei voi sitä viimeistä tomaatinpalaa nykäistä mahaansa.
:D
Kommentit (17)
vaan esim. vaatteet jää tasan just siihen paikkaan missä ne on riisuttu ja siinähän pysyy
- Jättää likaiset vaatteensa pyykkikorin kannen PÄÄLLE, eli ei voi vahingossakaan avata sitä kantta ja laittaa pyykkiä korin SISÄLLE.
- Laittaa vessapaperirullan aina silleen "väärin päin" telineeseen.
Hehe, suuret on viat miehessä :D
Jättää myös aivan kaiken minne sattuu ja sitten manaa kun ei löydä esim. ruuvimeisseliä koska on itse jättänyt sen väärään paikkaan.
Ei myöskään osaa käyttää tiskirättiä vaan jättää kaikki murut ja roiskeet tasoille ja ruokapöydälle
asioita loppuun. On ns. monta rautaa tulessa(tai no ennemmin sammumaisillaan olevalla hiilloksella).
Kärsimättömänä ihmisenä teenkin sitten aivan KAIKEN meillä kotona :/ muuten ei mikään valmistu.
- ei laita roska roskiin
- murustaa
- kuppeihin jättää aina jämiä ja kupit jää minne sattuu
- laatikot tai kaapin ovet jättää auki
Rakas mieheni on hurahtanut kuntoiluun ja päivittää jatkuvasti heja-hejaan urheilusaavutuksiaan ja analysoi tietsikalla sykemittarin tallentamia tuloksia ja informoi aktiivisesti myös minua saavutetuista harjoitustasoista ym. Sinänsä hienoa, että urheilee mutta vähän rajaa..
Juo suoraan mehukannusta
Kopsuttaa leivästä enimmät muruset milloin millekin pöydälle
mulle: poika haisee paskalle, tarttis varmaan tehdä jotain!!! ja niinhän minä siihen että iteppä oot lähempänä! mutta eipä se mitää auta, minä ne paskavaipat oon joka ikinen kerta vaihtanu. parin käden sormiin mahtuu kerrat kun iskä on pojalle pisuvaipan vaihtanu!!!
-Ei laita astioita koneeseen. Nyt on jo oppinut kantamaan ne tiskipöydälle, mutta jotenkin vielä hirveän vaikeaa se koneen luukun avaaminen ja astioiden asettaminen sinne. Mutta pienillä askelilla eteenpäin, huoh.
-Jättää takkinsa väärään naulakkoon. Meillä on eteisessä pieni naulakko laukuille ja sateenvarjoille. Siinä metrin päässä vieressä on iso henkarinaulakko takeille. Mutta miehen takit ei ikinä päädy sinne vaan ovat kamalana röykkiönä siinä miniatyyrinaulakossa.
-Ei petaa sänkyä.
-Jättää puoliksi käytettyjä vaatteita olkkarin sohvalle, vaikka niitä varten on oma salainen tuoli makkarissa. Siellä eivät olisi niin näkyvästi tiellä, olkkari sen sijaan näyttää koko ajan epäsiistiltä miehen vaatteiden takia.
Itsessäni on toki myös paljon puutteita joista mies nalkuttaa minulle, mutta onneksi niistä ei kyselty tässä ketjussa :)
- Jättää partavaahdon altaan reunalle, ja kun altaan reuna on märkä, siihen jää ruosteinen jälki (olen sanonut tästä ainakin 100 kertaa)
- Jättää lähes aina keittiönkaappien ovet auki, ja jos niistä jotain ottaa (esim. jauhopussi), ei laita takaisin kaappiin
- Ei oikein ikinä kuivaa kunnolla kylppärin lattiaa suihkussa käynnin jälkeen
- Laittaa pyyhkeen kuivumaan suihkun jälkeen jonnekkin, vaikka kylppärissä on selvä paikka märille pyyhkeille. Tämän takia hän aina huutelee minua hakemaan pyyhkeen suihkunsa jälkeen, kun se ei ikinä ole kylppärissä
- On täyttänyt meidän kodin omilla harrastustavaroillaan, mutta valittaa aina minun tavaroista, vaikka niitä on aivan yhtä paljon kuin hänen omiaan
tai olohuoneen pöydän alle. En tiedä miksi minua ei ees ärsytä tuo, kerään vaan ne itse joka päivä ja vien pesuun :D
Rakas mieheni on hurahtanut kuntoiluun ja päivittää jatkuvasti heja-hejaan urheilusaavutuksiaan ja analysoi tietsikalla sykemittarin tallentamia tuloksia ja informoi aktiivisesti myös minua saavutetuista harjoitustasoista ym. Sinänsä hienoa, että urheilee mutta vähän rajaa..
Laittaa esim. paistinpannun aina käytön jälkeen likoamaan ja minä sen sitten tiskaan. Joskus olen katsonut, missä vaiheessa mies itse tiskaisi, mutta kolmantena päivänä meni hermo ja tiskasin jälleen itse.
Keittiössä kaikki jää levälleen. Käytetyt astiat pöydälle, jos laittaa ruokaa niin purkit ja purnukat pitkin tasoja, samoin leikkuulaudat, veitset jne. Tosi ärsyttävää!
Mä tunnustan olevani meidän perheessä se, joka jättää jälkeensä vanan käytettyjä sukkia ja teekupeja.
Miestäni tämä ärsyttää suuresti :-) Mä voisin ihan hyvin siivota vaan kerran pari viikossa ne, mies haluaisi, että joka hetki paikat on tiptop... No siinäpähän sitten siivoilee useammin, evvk.
Tai siis päivän aikana kerää roskia johkin esim. tyhjään lihapullapakettiin, josta on viimeiset pullat napsaissut. Jättää siis paketin laittamatta roskiin ja siihen sitten alkaa kasaantua kaikkea talouspaperimyttyä, jogurttipurkkia ym.