Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SYRJÄYTYNEET LÄSKIT SAAVAT VAIN MAMUN MIEHEKSEEN

Vierailija
14.02.2011 |

On silmiinpistävää, miten rumia ovat mamujen vaimot Suomessa - olette varmaan huomanneet saman?

Mm. huivia pitävät suomalaisnaiset ovat 99% syrjittyjä ja koulukiusattuja naisia, joiden ainoa vaihtoehto saadakseen perheen, on hankkia lapsi mamun kanssa.

Mitäpä väliä, jos mies vähän hakkaa ja tukistelee - nämä naiset ovat joutuneet elämässään kokemaan jo niin paljon paskaa sitä ennenkin, että on parempi antaa yhden hakata, kuin olla irvailtuna ja kaikkien halveksimana jakorasiana tai hyljeksittynä vailla minkäänlaista statusta.

Tunnen hatarasti erään naisen, joka ylpeänä kertoi nauttivansa siitä, että hän miehensä ( myös hän itse nykyään ) on muslimi, koska Suomessa ns. normiväestö pelkää/kavahtaa ko. uskonnon edustajia ja kertoi saavansa siitä voimaa ja kokee ensi kertaa elämässään olevansa jollain tavalla kunnioitettu ja "koskematon".

Huivista hän sanoi, että pitää sitä siksi, että tuntee olevansa "joku" - lman sitä hän ei olisi mitään.

Huivi on siis syrjäytyneen suomalaisnaisen statussymbooli, jolla hän - ulkonäöstään ja läskeistään huolimatta - voi osoittaa valtaväestölle, että hänetkin on joku huolinut, että hän ei ole yksin.

Suomessa lapselleen huivin laittaa vain äiti, jonka maailmassa huivissa on taikavoimaa, joka suojelee lasta historiaa toistamasta itseään; että se suojelisi lasta kiusaamiselta.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä panta sun päätäsi oikein kiristää?

Ja mistäköhän olet tuon päätelmäsi tehnyt, että 99% huivia pitävistä suomalaisnaisista on syrjittyjä ja koulukiusattuja, oletko ihan henkilökohtaisesti käynyt kysymässä?

Että pistää vihaksi kaikelaiset idiootit, jotka tänne kirjoittelee...

Toisaalta oma vika, kun käyn täällä näitä juttuja lukemassa.

Vierailija
2/38 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi en ole semmoinen...en yhtään läski enkä pukeutuis millään tapaa toisen mieliksi.Tosin mun mamu tuli tänne jo 13 vee eikä ole uskontoaan harjoittava muslimi(minä entinen kristitty,nyt en mitään)

Mutta mun miehen kans IHAN SAMAA mietitään...ihan ilmeistähän se on.Ei kai nyt niil kaikil niin huono naismaku ole...Syy on varmasti lähes AINA oleskelulupa asiat!!Tätä mieltä me ollaan.

Ja onks ne naiset oikeesti niin tyhmii...tsiisus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta lankean kuitenkin.

Ap, kun suurin osa niistä "mamujen" vaimoista ei käytä mitään huiveja. Tiedät varmaan, että kaikki maahanmuuttajat ei ole muslimeja?

Ja kyllä täällä Helsingissä niitä huivipäisiä on niin monenlaisia, ihan kuin huivittomiakin.

Vierailija
4/38 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kun suurin osa niistä "mamujen" vaimoista ei käytä mitään huiveja. Tiedät varmaan, että kaikki maahanmuuttajat ei ole muslimeja?

Ja kyllä täällä Helsingissä niitä huivipäisiä on niin monenlaisia, ihan kuin huivittomiakin.

Vierailija
5/38 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monta mamuystävää, jotka olisivat melkoisia saaliita. Hyvät tulot, omistusasunto, aktiiviset harrastukset, laaja ystäväpiiri jne.

Vierailija
6/38 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tunnen kolme muslimimiehen suomalaista vaimoa läheisesti ja yhden vähän etäisemmin. ainoastaan yhdellä heistä on lievää ylipainoa, kaksi käy kanssani samassa bodypumpissa ja yksi on sellainen "syntymähoikka", johon ei vaikuta mitkään syömiset (olen kade). kolme näistä naisista on korkeasti koulutettuja ja työskentelevät omalla alallaan, yksi on kotiäiti, koska hänen lapsensa ovat alle kolmevuotiaita, mutta hänelläkin on ammatti johon aikoo palata joskus.

nämä naiset ovat erittäin miellyttäviä ja ainakin kolme heistä on äärimmäisen älykkäitä ja ovat ihan itse valinneet elämän ulkomailta suomeen muuttaneen kumppanin kanssa. heitä ei ole siihen alistettu.

mikäpä sen parempaa oikeastaan? jos joku ystävistäni on onnellinen, olen minäkin onnellinen hänen puolestaan.

jos jokainen muuten huolehtisi yhtä hyvin omasta suhteestaan tai liitostaan, kuin tällä foorumilla milloin kenenkin suhteista, taitaisivat avioerojen määrät tippua huimasti.

Vierailija
7/38 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kuvankaunista, hoikkaa, missimittaista, vaaleaa suomalaiskaunotarta olette nähneet huiviin ja kaapuun pukeutuneena jonkun somalin kyljessä? Ette yhtään, en minäkään. Mutta monta rumaa ja ylipainoista kyllä... Tämähän oli vain ap:n tekemä huomio ja olen tehnyt saman huomion.

Vierailija
8/38 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan on.

Vierailija
9/38 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei esim. kiinalaisen tai amerikkalaisen mamun. Olen oikeasti kiinnittänyt huomiota ja kaikki, jotka eivät ole, käykääpäs pyörähtämässä vaikka Itiksessä. Kun näet lihavan nuorehkon äidin, kurkkaapa vaunuihin.

Vierailija
10/38 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa näin kyllä yhden blondin, joka oli noin 20 ja vain vähän ylipainoa, etten nyt ihan valehtelisi. Oli tosin niin blondattu tukka, että arvasin asian ja katselin vähän aikaa ja niinhän sieltä somalimies tuli sitten paikalle kohta.

Montako kuvankaunista, hoikkaa, missimittaista, vaaleaa suomalaiskaunotarta olette nähneet huiviin ja kaapuun pukeutuneena jonkun somalin kyljessä? Ette yhtään, en minäkään. Mutta monta rumaa ja ylipainoista kyllä... Tämähän oli vain ap:n tekemä huomio ja olen tehnyt saman huomion.

Vierailija
11/38 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joukolla muslimien naisia pongailee :)

Näin kevään kynnyksellä niitä varmaan alkaa jo liikkumaan enempi ja kohta alkaa se kevään muuttokausi.....ja keväthän on muutenkin lisäätymisen aikaa ;)

Vierailija
12/38 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkätyyppisiä nämä ovat ja tuon teille sitten puolueettoman faktan. Olen niin varma tästä, että voisin mennä ihan todistaakseni asian hengaamaan itä-helsinkiin vähäksi aikaa.

t. ei-ap

Vierailija
13/38 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aina, kun täällä joku puhuu mamuista (ja täällähän puhutaan mamuista, kun tarkoitetaan mm. somaleita tms. muslimeja, koska se on muka korrektimpaa),niin toiset tulevat muka tyhminä huutelemaan jostain "maahanmuuttaja"miehistään, jotka ovat ranskalaisia, amerikkalaisia jne. Kaikki te varmaan ymmärrätte suurinpiirtein mistä ihmisryhmistä täällä puhutaan, kun puhutaan mamuista, eikö? Ei puhuta siitä naapurin ranskalaisesta diplomaatista, tai kiinalaisesta nokiainsinööristä.

Vierailija
14/38 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivoihin sattuu

Vierailija
15/38 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aina, kun täällä joku puhuu mamuista (ja täällähän puhutaan mamuista, kun tarkoitetaan mm. somaleita tms. muslimeja, koska se on muka korrektimpaa),niin toiset tulevat muka tyhminä huutelemaan jostain "maahanmuuttaja"miehistään, jotka ovat ranskalaisia, amerikkalaisia jne. Kaikki te varmaan ymmärrätte suurinpiirtein mistä ihmisryhmistä täällä puhutaan, kun puhutaan mamuista, eikö? Ei puhuta siitä naapurin ranskalaisesta diplomaatista, tai kiinalaisesta nokiainsinööristä.

Vierailija
16/38 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se termi tarkoin määrittele, mistä pitää olla kotoisin ja mitä uskontokuntaa edustaa. Jos joku rasistimamma oman pikku päänsä sisällä kuvittelee sen tarkoittavan vain muslimeja, niin selittäköön sitten muillekin.

Vierailija
17/38 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivoihin sattuu

Vierailija
18/38 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivoihin sattuu

Olet harvinainen poikkeus tähän ketjuun osallistuneiden joukossa! :D

Vierailija
19/38 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asian merkille! Hyvä kun joku muukin on huomannut saman asian. Mä joskus sivusilmällä olen seurannut, niin suomityttöhän siinä huivissa heiluu ja suuri kakaralauma ympärillä. Se on niiden mielestä varmaan hienoa, kun koulussa kukaan ei niiden perään katsonut ja kas, saa todella huomiota..Yleensä ne kyllä tuppaa just ole lihavia ja ei minäkkän näköisiä naisia.

Vierailija
20/38 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väheksymällä tämän keskustelun osallistujia, niin kertokaahan, miksi tällaista asiaa ei saisi sanoa ääneen? Ap:n huomio on ihan tosi, tosin ehkä hieman liioitellusti esitetty,mutta miksi tuollaista huomiota ei saisi sanoa ääneen? Haukutaanhan täällä toisten lapsiakin läskeiksi, tyhmiksi, aggressiivisiksi, vanhempia ja opettajia hulluiksi jne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän