Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavani pian 40-v nainen vaihtaa kokoajan tyyliään

Vierailija
14.02.2011 |

Pari vuotta sitten tää nainen oli hieman ylipainoinen, punertavatukkainen aika tavikselta näyttävä mamma. Sitten laihdutti, vaihtoi duunia, värjäsi tukkansa mustaksi, otti tatskan, laittoi kestopigmentoinnit, meikkasi voimakkaammin ja muutti pukeutumistyyliään, muuttui ulkoisesti tosi paljon. Näytti kauniilta, jotenkin kuitenkin sellaisella kovalla tavalla. No nyt on taas vaalentanut hiuksensa ja meikkaa vähemmän. Ihmettelen vaan, miten hyvässä asemassa oleva, koulutettu, perheellinen, jo pian 40-vuotias nainen hakee noin voimakkaasti itseään ulkoisesti? Jotenkin tulee hieman tasapainoton kuva tästä ihmisestä. Ei ole hyvä ystävä, mutta lapsen harrastuksen kautta tunnetaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei ole mitään pahaa - eikä vaihtelunhalussa myöskään.

Vierailija
2/9 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ihailisin sellaista naista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on vaaleat hiukset, välillä tummemmat. Toisinaan pidennyksiä ja tuuhennoksia. Välillä pukeudun tosi rock-henkisesti, välillä taas en. En mä silti pidä itseäni tasapainottomana, vaan vaihtelunhaluisena. Joskus sitä vaan tekee mieli vähän muuttaa tyyliä. Olen ollut samassa työpaikassa jo 10 v ja saman miehenkin kanssa jo 7 v, joten en pidä itseäni kovin tasapainottomana.

Olen melkein 40-vuotias itsekin. Kampaajani on todella ammattitaitoinen ja ehdottelee kaikenlaisia juttuja, ja kyllähän minä niihin usein lähden mukaan.

Kestopigmentoinnit löytyy, ne nyt vaan sattuu helpottamaan urheilevan ihmisen elämää.

Vierailija
4/9 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sen kummemmin mua tunne!

Vierailija
5/9 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tarkoitus ei ole miettiä liiaksi sitä millaisen kuvan muut sinusta saavat vaan nauttia elämästä. ;)

Vierailija
6/9 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo ehdottomasti enemmän on luovuutta ja monipuolisuutta kuin jotain tasapainottomuutta? Minä en kovinkaan ihaile ihmisiä jolla on sama ponnarikampaus ikävuodet 10-80.

En myöskään käsitä, miksi asia vaivaa sinua niin, että teet ihan tästä aloituksen? Etkö itse uskalla repäistä koskaan, vaihtaa tyyliä.

Minusta ihmisillä, kaikilla on monta eri tyyliä persoonassaan, toiset vain piilottavat muut vaihteet ja käyvät aina sillä tutulla kerran valitulla. Ei myöskään vaihdeta huonekalujen järjestystä, lomamatkakohdetta tai lempipaahtoleipää. Toiset taas muuttavat itseään, valintojaan ja ympäristöään useammin.

Vierailija
7/9 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan tällaset tyylin muuttajat käyvät läpi jotain identiteettikriisiä ja ovat huomiohakuisia. Näillä parilla kaverilla, joilla tällaista on/on ollut joskus, oli parisuhteessa ongelmia ja kriisi vanhenemisesta. Nykyään toinen elää jo tasapainoista elämää ja tukan värikään ei enää vaihdu parin kuukauden välein.

Vierailija
8/9 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin ja leikkautin pitkät hiukseni lyhyiksi, koska viimeisen imetyksen aikaan lähti hiuksia niin paljon.

Kun tukka oli lyhyt, päätin kerrankin kokeilla erilaisia hiusvärejä, koska nuorena ei pitkään tukkaan uskaltanut. Lyhyistä hiuksista värin saa äkkiä kasvatettua pois.

Alussa oli ruskea, sitten värjäytin punaiseksi. Sen jälkeen blondasin ja välillä oli ihan tummanruskea.

Hauskaa leikittelyä, mitä ei voinut pitkätukkaisena tehdä.

Nykyään kun hiusten kunto on parempi niin hiukset ovat taas kasvaneet ja enää ei voi samalla tavalla värjäillä hiuksia.

Hui kauheaa jos joku mamma on nyt menettänyt yöunensa ja oikein joutunut miettimään parisuhteemme laatua ja minun mielenterveyttä :D

Olen pahoillani jos olen sinulle aiheuttanut huolia ja ahdistusta. Olet 10 vuotta menettänyt elämästäsi minun vuokseni kun olet pohtinut minun suhteeni ja elämäni tilaa värjättyjen hiusten takia ja pudotetun painon.

Toivottavasti löydät taas rauhan itsellesi, koska hiukseni ovat taas kasvaneet.

Vierailija
9/9 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

konservatiivisemmilla alueilla tällaista ei tapahdu niin paljon, kuin uusissa lähiöissä. Muistan lukeneeni ilmiöstä jostain tutkimuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi