Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasenkätisyys lapsella, mistä ja milloin olet huomannut,

Vierailija
14.02.2011 |

että lapsesi on vasenkätinen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelivuotiaana oli selvää, eikä se siitä sitten enää muuttunut.

Vierailija
2/5 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin varma että tyttö on myös. 2 vuotiaaksi asti kynä oli aina vasemmassa, samoten lusikka jne. mutta teki yhtäkkiä täyskäännöksen ja nyt 3vuotiaana tekee lähes tulkoon kaiken oikealla. että jos varhain huomaa, niin voi vielä muuttua.

Samoten nyt 1v nuorempi lapsi ottaa kaiken aina vasempaan. Jos ojentaa esim. hänelle tavaroita tms. niin ojentaa aina vain vasempaa. Odottelen josko hän vielä tekee muutoksen, vai pysytteleekö vasemmassa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasemmalla kädellä ja räppää tietokoneen näppistä. Siis pidimpä missä asennossa vaan, niin kaivaa sen vasemman käden ja sillä paukuttaa näppistä/pianoa. Minun puolellani ei ketään vasenkätistä, mutta miehen puolella aika montakin...

Mutta että voi siis vielä muuttua? Aika jännä, että jollakin oli ihan täysin muuttunut, koska luin, että olisi kuitenkin synnynnäistä.

t. ap

Vierailija
4/5 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nyt 3,5vuotiaana käyttää vielä molempia käsiään. Esim. piirtäessä on värikynät molemmissa käsissä tai sit vaihtaa aina kättä. Hassun näköistä hommaa mutta näyttää ihan kätevältä :)

Meillä minun ukki osasi kirjoittaa molemmilla käsillä joten tuleekohan meidän pojasta samanlainen?

Vierailija
5/5 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

'valita' kumman käden ottaa.

kun nyt 3,5vuotiaana käyttää vielä molempia käsiään. Esim. piirtäessä on värikynät molemmissa käsissä tai sit vaihtaa aina kättä. Hassun näköistä hommaa mutta näyttää ihan kätevältä :)

Meillä minun ukki osasi kirjoittaa molemmilla käsillä joten tuleekohan meidän pojasta samanlainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi