Kehutaan suomalaisia naisia kerrankin
muutama pointti:
- emme rypisty aikaisin, aussit sanovat että suomalainen isoäitikin on ihmeen kaunis
- ulkonäöstä huolehtiminen ei rajoita tekemisiä, olemme mutkattomia ja järkevästi pukeutuvia
- suomalaisilla naisilla ei ole viiksiä
- emme elä vain miestä miellyttääksemme
Kehukaa, älkää moittiko. Kerrankin. Miksi mulle on sanottu maailmalla jatkuvasti että suomalaiset naiset ovat kauneimpia, venäläisistä ne ei ole puhuneet niin ylistävästi kun tällä palstalla puhutaan.
Kommentit (18)
suomalainen nainen on itsenäinen! Lisäksi kauniit piirteet (monesti kuullut tämän)
tunnen muutaman venakon ja aivan samanlaisia pulliaisia ovat kuin me muutkin...ja moni mies sanoo että venäläinen nainen näyttää hutsulta joten voisko kenties olla niin että heidän ylimeikatut kasvonsa ja räikeä tukkansa ei niin miehiä ihastuta? Ei ainakaan heitä jotka eivät pidä hutsahtavasta tyylistä...no joka tapauksessa meissä kaikissa on paljon hyvää sekä huonoa :D itse olen itseeni tyytyväinen :D t. suomalainen aito blondi
kun olet pitänyt huolta itsestäsi ja perheestäsi kaikilla tavoilla, voi sanoa että tunnet ja tiedät arvosi perheessä. kun tiedät arvosi perheesssä, tiedät arvosi myös yhteiskunnassa!
Voivat mennä tuulipuvussaan istumaan sinne hiekkalaatikon reunalle lastensa kanssa eikä ole tarvetta kuluttaa niitä kotiäitipäiviä siellä ostarilla korkkareissa tylsyyttään parkuvaa taaperoa työnnellen...ystäväni on asunut venäjällä ja siellä kotiäitikulttuuri on juuri täät aivotonta pakkelointia...lapset pääsevät ulkoilemaan vain nätisti paketoituna vaunuihin.
Kehunpa nyt suomalaista naista, eli vaimoani. On sillä kyllä vähän viiksiä, mutta se on mukava ja antaa aika usein pillua. Mitäpä sitä muuta voisi oikeastaan toivoa?
Suomalaisen pitää nostattaa itsensä venäläistä haukkuen...
t.venakko
yleensä myös ahkera ja tunnollinen.
Ja yleensä luonnollisella tavalla nätti.
Onhan toki paljon kauniita suomalaisnaisia, mutta joukossa on sitten myös aika järkkyjä jokinorsuja. Nämäkin voivat silti olla järkeviä ja vastuuntuntoisia työihmisiä, joiden hoitoon mielellään jättäisi lapsensa. Voiko sen suurempaa luottamuslausetta ihminen antaa?
on vahvoja kun karhut. Siis fyysisesti. Ja ei kai tää mikään ulkonäön kehumistopicci ollutkaan.
on kauheat viikset, koko ajan saa olla nyppimässä.
Suomalainen nainen on ahkera, rohkea, realisti.
Tosipaikan tullen selviämme tilanteessa kuin tilanteessa.
tai jaottele naisia tämän puhuman kielen tai asuinmaan perusteella.
Sumenruotsalaiset puolestaan tekee tuota ihan yhtenään rapukesteillä snobisti.
tai jaottele naisia tämän puhuman kielen tai asuinmaan perusteella.
Sumenruotsalaiset puolestaan tekee tuota ihan yhtenään rapukesteillä snobisti.
Ei tartte kuin katsoa tätä palstaa niin tuo kumoutuu....
siistinä, huolehtii lapsistaan, mutta osaa antaa aikaa myös itselleen.
On koulutettu, kielitaitoa löytyy useimmilta ainakin kahden vieraan kielen taholta.
Kantaa kilonsa kauniisti, olen tavannut upeita, ylipainoisia, iloisia, hyvin pukeutuneita suomalaisnaisia.
Suurin osa on rehellisiä, tunnollisia työntekijöitä, jotka nauttivat työstään.
-ovat vieraanvaraisia; ruuan teko ja leipominen onnistuu
Näitä ominaisuuksia löytyy oman tuttavapiirini upeista naisista
siistinä, huolehtii lapsistaan, mutta osaa antaa aikaa myös itselleen.
On koulutettu, kielitaitoa löytyy useimmilta ainakin kahden vieraan kielen taholta.
Kantaa kilonsa kauniisti, olen tavannut upeita, ylipainoisia, iloisia, hyvin pukeutuneita suomalaisnaisia.
Suurin osa on rehellisiä, tunnollisia työntekijöitä, jotka nauttivat työstään.
-ovat vieraanvaraisia; ruuan teko ja leipominen onnistuu
Näitä ominaisuuksia löytyy oman tuttavapiirini upeista naisista
pidetään kotia siistinä, vai loppuuko se Ruotsin rajalle?
bullshit-paljastin. Tämäkin aloitus haiskahtaa.