Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä ilmiö, kummalinen "huimaus"

Vierailija
14.02.2011 |

Istun tässä tietokoneella. Mulla on pylly tukevasti tuloissa, jalat lattialla ja kädet kyynerpäitä myöten pöydällä. Silti musta tuntuu kuin olisin selinmakuulla tai ainakin kaatuisin selälleni koko ajan. Siis huimaa tavallaan, mutta ei mitenkään yhtäkkisesti enkä putoa tuloilta vaan vain on semmoinen hassu olo. Jos panen silmät kiinni, tulee sellainen olo kuin pyörisi.

Samalla korvissa kuuluu sellaista pientä sirinää.

Mulla on tätä aina siloin tällöin. En usko kuolevani, mutta ihmetyttää mistä on kyse.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla nuhaa.

Vierailija
2/10 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee huimausta ja muitakin oireita kun hartiat ja niska on jumissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytä ei varsinaisesti ole löydetty vaikka lääkärillä käynyt. yhden rautakuurin söin. (obsidan). mutta muuten hemoklobiini ok eikä muita oireita ole. jaksuja!!

Vierailija
4/10 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut kipeänä, flunssassa, nuhassa viime aikoina?

Vierailija
5/10 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla niska tai asentohuimaus. Niskoissa ei kyllä just nyt tunnu mitään, mutta olen konttorityöläinen joten kaipa ne on aina vähän jumissa.

ap

Vierailija
6/10 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheuttaa huimausta ja korvien soimista.

Vierailija
7/10 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samalla lailla

Vierailija
8/10 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin eilen että on migreni tulossa, kun olo oli niin kamala. Mies hieroi hartoitani ja olivat niin jumissa, että olivat melkein tunnottomat. Muista taukojumpata!

Vierailija
9/10 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

....mulla joskus juuri ennen nukahtamista tulee kumma "vajoamisen tunne". Tulee olo ettei uskalla antaa sen tulla, koska pelkää että ei enää nouse ikinä. Joskus hampaat kalisevat hallitsemattomasti. Pitää laittaa peitto tms hampaitten väliin että ei satu. "Kohtaus" kestää n. 5-10min.

Pitäisiköhän mennä lääkäriin..... :/

Vierailija
10/10 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois ollut. Nyt ei kyllä mitattu vuosiin.

Lisäksi mistan nyt, että olen viime viikot ollut niin väsynyt, että illalla klo 20-21 ihan vlamis nukkumaan. Tää huimaus on tosin satunnaisena vanhempi ilmiö jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme