Mielestäsi eniten ALIarvostettu ammatti?
liputan sh puolesta. ea-polille tuli tarvetta vkl ja sh tilasi labrat ja kokeet ja lääkärin näin vasta kun nämä kaikki valmiina. ilmeisesti oli oikeas kokeet koska dg varmistui ja hoito aloitettiin.
eli sh teki dg heti ovella ja tilasi kokeet ym tämän perusteella. yhtä paljon tuntuvat osaavan kuin lekurit. palkka silti vain murto-osa ja arvostus surkeaa.
Kommentit (80)
ja mun mies todella arvostaa mua. Lapsetkin tuntuu tykkäävän. Ja sain äsken myös kehuja arvostetulta lasten terapeutilta aiheesta -olen ihan otettu asiasta tällä hetkellä enkä tunne olevani ollenkaan aliarvostettu kotiäiti:)
Itse asiassa olen paljon onnellisempi nyt kuin muutama vuosi sitten uraputkessa kiitävänä korkeasti palkattuna myyntitykkinä.
on käsittämättömän korkea työhön nähden. Kaikilta julkisen terveydenhuollon asiakaspalvelijoilta voisi palkat puolittaa ja työmäärän kaksinkertaistaa. Silloin suhdeluku alkaisi olla oikeampi.
Kukahan niitä paskaduuneja sitten suostuisi painamaan...? Meinaatko että kutsumusammattiin hakeutuu ihmiset vaikkei palkkaa maksettaisi ollenkaan?
on käsittämättömän korkea työhön nähden. Kaikilta julkisen terveydenhuollon asiakaspalvelijoilta voisi palkat puolittaa ja työmäärän kaksinkertaistaa. Silloin suhdeluku alkaisi olla oikeampi.
Tyhjänpäiväisempiä palkannostajia ei ole.
Ja ihan sama kuka tekee, laatu ei ainakaan voi heiketä.
Tyhjänpäiväisempiä palkannostajia ei ole.
Ja ihan sama kuka tekee, laatu ei ainakaan voi heiketä.
kuka muu on samaan aikaan kokki, siivooja, lääkäri, hoitaja, pyykkäri, räätäli, sihteeri, toimitusjohtaja..
Ei kotiäiti ole mikään ammatti! Itsekin olen kotiäiti,mutta kotiäitiys on vain vaihe elämässä. Minulla on ihan oikeakin ammatti ja siinä ammatissa työskennellessäni minulta vaaditaan huomattavasti enemmän kuin pelkkänä kotiäitinä ollessani.
Minulla on ihan oikeakin ammatti ja siinä ammatissa työskennellessäni minulta vaaditaan huomattavasti enemmän kuin pelkkänä kotiäitinä ollessani.
No, viestisi ainakin kertoo aika paljon kotiäitiyden arvostuksesta..
Opettajat, heitä jaksetaan haukkua. Ihmettelen tuossa aiemmin tehtyä tutkimusta, jonka mukaan he olisivat arvostetuimpien top kakkosena.
Pieni palkka ja monesti liikaa töitä, koska työt on mitoitettu liian tiukalle tarjouskilpailujen vuoksi. Siivooja saa sitten jatkuvasti kuulla miten paskaa työtä tekee, kun ei ehdi hinkkaamaan jonkun rouvan pöytää 20 min.
niin paljon kuin joitakin ammatteja. Ja kuten sanottua, kotiäitiys ei ole ammatti vaikka kuinka joku toivoisi.
Minulla on ihan oikeakin ammatti ja siinä ammatissa työskennellessäni minulta vaaditaan huomattavasti enemmän kuin pelkkänä kotiäitinä ollessani.
No, viestisi ainakin kertoo aika paljon kotiäitiyden arvostuksesta..
Mielestäni tälläiset kotiäiti on "toimitusjohtaja, sihteeri" -blaa blaa blaa.. aloitukset tälläisessä ketjussa on naurettavia. Sanotaanko suoraan, että koti-siivous, pyykkäys ym ei paljon taitoa vaadi. Ja se, että sinun mielestä lasten kasvatusta voi verrata siihen ettäolet toimitusjohtaja. Mitä tästä voi päätellä? Sinulle taitaa tuo kotiäitiys olla aika ylivoimaista puuhaa?
Mielestäni tälläiset kotiäiti on "toimitusjohtaja, sihteeri" -blaa blaa blaa.. aloitukset tälläisessä ketjussa on naurettavia. Sanotaanko suoraan, että koti-siivous, pyykkäys ym ei paljon taitoa vaadi. Ja se, että sinun mielestä lasten kasvatusta voi verrata siihen ettäolet toimitusjohtaja. Mitä tästä voi päätellä? Sinulle taitaa tuo kotiäitiys olla aika ylivoimaista puuhaa?
jos palkkaisin johtajaa yritykseen, niin kotiäitiys olisi iso plussa resumessa. menisi ehka jonninjoutavan koulutuksenkin ohi!
tosin puhutaan sitten lekurien palkoista. jos pelkkä hoitaja osaa tehdä samat hommat niin miksi lekurille samasta hommasta maksetaan helvetisti rahaa???
komppaan poliisia!
suojelevat muita oman henkensä kaupalla. kun jotain hullua ei kukaan muu uskalla mennä taltuttamaan poliisin on mentävä!
sama palomiehistä!
tässä skabassa hoitsut ei pärjää. vai moniko niistä uhrautuisi potilaansa eteen?!
kuka muu on samaan aikaan kokki, siivooja, lääkäri, hoitaja, pyykkäri, räätäli, sihteeri, toimitusjohtaja..