ehdotuksia, mitä kappaleita kuunnella sydänsuruihin... :(
Kommentit (42)
Mutta kuuntele mieluummin vaikka jenkkaa, koska itket vain enemmän.
ja voimaantua ja vihata "sitä paskiaista" vai kaivata, ikävöidä ja velloa surussa? Tää on aika oleellinen tieto, kun noita biisejä miettii...
:)
laura närhen mä annan sut pois on ihana, ja myös jenni vartiaisen missä muruseni on.
ja " mä toivon tätä sulle, kuole kuole" (en saa nyt esittäjää päähän, eikä tuo varmaan ole nimikään laululle) . Vaikka ei nyt sellaista oikeasti tietenkään toivokaan.
mielessä huippukauniit ja hyvät sanat. Eppu Normaalilla on paljon hyviä kaipausbiisejä, esim. En saa mielestä sinua, Joka päivä ja jokaikinen yö.
Aimee Mannin kappaleet Magnolia-elokuvasta toimivat myös mulle, vaikka en niin hirveästi niiden sanoituksia ole kuunnellutkaan, niissä vain on sellainen haikea tunnelma. Esim. One, Save Me, Wise Up.
Toi "toivon tätä sulle, kuole, kuole" on junkmailin biisi, joku : ei koskaan.. Mut aviation - you were my everything on ihana ja sulone.. Ihanat sanat vaikka onkin enkuksi.. :)
Apulannan Ilona
Sorry Seems To Be The Hardest Word
Yö: Enkelille, Niin paljon me teihin luotettiin
Klamydia: Sielun huuto
Nuket: Askeleet
Tehosekoitin: Paha tyttö, aika näyttää
Sellainen, jota olette vaikka yhdessä kuunnelleet. Itselläni ainakin eroni aikoihin melkein mikä tahansa rakkauslaulu (varsinkin kaikki haikeanpuoleiset) kirvoitti kyyneleet, vaikkei niissä olisi erosta laulettu sanaakaan.
Tässä muutama nyyhkis, keskenään aika erilaiset:
*Frankie goes to Hollywood: The Power Of Love (aivan uskomattoman kaunis kappale!!)
*Leif Wager: Romanssi (suomalainen hääklassikko)
Jipun musiikki ja Laura Närhen uus levy
Maija vilkkumaan "Mun elämä" ..milloin siitä tuli näin hirveä..
kovissa sydänsuruissa.
En pysty edes katsomaan cd-levyihin päin.
..Yksi jos jättää niin toinen jo ottaa, mene sinä minne miellyttää...
laura närhen mä annan sut pois on ihana
Komppi tälle. Kuulin ekan kerran autoa ajaessani ja hyvä kun eteeni näin ku itkeä vollotin niin sikana!
T: Tiiu
nostetaas tätä..tuntuu niin pahalta itsestäni..jo toista avioeroa käyn läpi,ja TAAS paljastui toinen nainen tarinan takaa.. :(
Toimii mulla. Better men ja away from the sun.