Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iina Kuustonen ei ole oikein hyvä näyttelijä

Vierailija
13.02.2011 |

En ole oikein vakuuttunut. Miksi hän on tuolla? Muut osaavat näytellä. Hän on omalla tavallaan nätti ja hauska, mutta verrattuna oikeisiin näyttelijöihin... Tjaah.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on hyvä näyttelijä.

Vierailija
2/18 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa olen mettinyt. Ja välillä tulee sellasia myötähäpeän hetkiä. Ei voi luottaa oikein siihen, että hoitaa 'homman kotiin'

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se Kelan kanssa lauloi niin ei minusta kummoinen ääni ollut. En kyllä ole kuullut hänen laulavan muuten niin en voi varmasti sanoa äänestä mitään. Tosi nätti minun mielestäni.

Vierailija
4/18 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
5/18 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin liian samanlainen kaikessa, mitä näyttelee (lukuunottamatta Shui Hingiä), maneerit, ilmeet ym.

Vierailija
6/18 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoko joku tosissaan viisastelemaan tolle, joka sanoi että isänsä on tommi läntinen :D

Vierailija
7/18 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läntis-läppä vaikka katoinkin Putouksen eilen. Näköjään en sitten kattonu kokonaan :)

Selittäiskö joku?

Vierailija
8/18 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se Iina Kuustosen Sui Hing hahmo oli tosi hyvä.

Ei ehkä se viimeinen sketsi mutta Iina veti sen hahmon alussa tosi hauskasti. Itse ainakin repesin vaikka olihan se vähän ilkeä thaityttöjä kohtaan.

Ja aika kaunis nainen ja hurmaavan oloinen persoona. Lauluääntäkin löytyi.

Vierailija
9/18 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei osaa näytellä. Myötähäpeää tunsin taas kerran. IIna pilaa koko Putouksen, sillä kaikki muut osaavat oikeasti näytellä. Toivottavasti potkitaan pois seuraavalta kaudelta, jos sellainen vielä tulee.

Vierailija
10/18 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl Iina Kuustonen on parhaimpia tapauksia putouksessa. Sitä jaksaa katella ja sillä oli aivan loistava hahmo! :) Harmi että putos niin aikasin.

Ja jotenki kukaan noista ei välillä toisaalta osaa näytellä, joten turha Iinaa on ainakaan kyvyttömyydestä syyttää!

Vierailija
11/18 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Iina Kuustosen pari kertaa teatterin lavalla. Kyllä hän osaa sekä näytellä että laulaa. Putouksesta en osaa sanoa, en seurannut aktiivisesti.

Vierailija
12/18 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivoin ikivanhan keskustelun plakkarista, koska ihan pakko päästä avautumaan. Telkkarista tulee jatkuvasti mainoksia Sykkeestä ja Ivalosta. Aivan sietämätöntä "näyttelemistä"! Miten näin lahjaton ihminen näyttelee noin joka toisessa suomalaisissa sarjoissa ja elokuvissa?

Vierailija
13/18 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se ulkonäkö. Joku mies pitää siitä.

Omaan silmääni näyttää miehekkäältä.

Vierailija
14/18 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2011??????

Vierailija
15/18 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jää automaattisesti väliin elokuvat, joissa esiintyy Iina Kuustonen, Jasper Pääkkönen, Mikko Leppilampi ja Aku Hirviniemi.  Nämä tulivat ensimmäisinä mieleen.

Vierailija
16/18 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iina on aikas nätti pakkaus.

Hän on alkanut Krista Kososen kanssa samaan kööriin, joka yrittää pyristellä Putous-jutuista pois ja olla

vakava taiteilija.

Ainakin viimeisin Posse vierailu esitti aika ylimielisen oloisen varautuneen Iinan, tai sitten häntä jännitti kovin.

Minka, älä sinä koskaan muutu.

Vierailija
17/18 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minka on minustakin luontevampi ja hän osaa näytellä herkillä kasvoillaan.

Vierailija
18/18 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iinalla on ne kaksi fyysisesti isoa tekijää, joilla hän tuo näyttelijän työhönsä syvyyttä ja tulkintaa.

Nimittäin silmät. Hän pystyisi ja pystyy viemään kohtauksen läpi ilman vuorosanojakin, pelkillä silmillään. Koskee luonnollisesti vain kameralle näyttelemistä, teatterin lavalla eleet on oltava suuremmat.