HAHHAH; otetaan sitten uusi visa heti
Kommentit (107)
Siispä vinkki: Nimi alkaa vokaalilla ja varsin
pian taas on ajankohtainen.
tälle en keksi yhteyttä kotiäidin elämään... :)
Jaa, miten se liittyy kotiäitiyteen?
Minä ainakin nautin aina suuresti, kun olen voinut nukkua, levätä rasittavan päivän jälkeen.
Tietysti on yösyötöt, yöimetykset, yöllä viereen kömpivät lapsukaiset, osaansa odottava mies jne.
Mutta siitä huolimatta, yötä kotiäiti kaipaa monta kertaa kesken päivänkin... vai eikö muut?
Onnitukset Kurkulle!
" Palkinnoksi" ajatuksia kotiäitiydestä:
http://www.kotiaidit.net/artikkelit/ajatuksia.htm
ei sillä niin väliä ollut, mikä tuo nimi oli, kunhan sitä ei heti keksitä,
minusta hauskinta on seurata, miten kekseliäitä ihmiset ovat ja kun itse olen kisaamassa,
on mahtavaa löytää uusia nimiä, joita ei ole
tiennyt olevan olemassakaan.
Kuka pystyttää seuraavan visan ...
Yleensä iltasin on ihana mennä nukkumaan, se on kyllä ihanaa ja kokonaisia öitä kyllä arvostaa. Kuopus on ollu nuhassa, joten yöt on ollu aika huonoja. Eikä muutenkaan nukkumisesta ole paljoa tullu mitään, kun olo on mitä on... Raskausviikkoja 36+5.
Kiitos visasta töpsykälle! Tuli hauskoja ehdotuksia muilta. Täytyy huomenna käydä lukemassa noita kotiäidin ajatuksia!
Nyt nukkumaan... :o
...ja hyvää Yötä!
Eli onnea vaan Kurkulle, meillä ei nuo yöt ole tosiaankaan arvostuksen kärkipäässä, kun typy on maailman huonoin nukkuja (äitinsä jälkeen) eli täytyy sanoa etten olisi ikinä keksinyt tähän tuota veikata. Ehkä jos otsikko olisi ollut " kamalinta äidin elämässä..." ;o) Hyvä kurkku! Tosin nimi on vipsahdellut joissain muissa visoissa eli sinänsä sen olisikin fiksumpi voinut bongata. Suomalaisen kansanperinteen hienosointinen nimi!
Ei se ole tämäkään, mutta iloisia ilmeitä arvostaa jokainen äiti