Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi päästä yli pettämisestä, jossa on myös paras ystäväni mukana??

Vierailija
13.02.2011 |

Minun aviomies ja koko elämäni ajan parhaana ystävänä ollut serkkuni löysivät toisensa.

Ero on tullut ja ystävyys katkolla.

Tuntuu etten selviä tästä... Itken vain ja itken, yritän selvitä päivästä toiseen ja hoitaa lapset.

Tuntuu että tämä oli pahin teko mitä kummatkaan voivat ikinä mulle tehdä.

Tuntuu ettei mulla ole enää ketään, kun kaksi kaikista lähintä ovat poissa.......

Tämä nyt on purkaus, kun taas, kun sain lapset nukkumaan, en voi muuta kuin itkeä...

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja se mies ulos kodistanne.

Vierailija
2/40 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä, että on paha olla, hirveää kun pitää menettää miehen lisäksi vielä paras ystäväkin, ja vielä noin :(

Tsemppiä, ja jaksamista. Kyllä se elämä vielä joskus voittaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se tässä pahin on, kun ei ole ketään kelle tämän kaataisin.... Kun ne keneen oon aina turvannut, ovat poissa...

ap

Vierailija
4/40 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt et ehkä osaa siitä iloita, mutta myöhemmin tajuat miten onnellinen olet siitä, että sinulle on lapset.

Vierailija
5/40 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset pitää sut nyt pinnalla. Pyydä apua aina kun siltä tuntuu.

Vierailija
6/40 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri vastaavasta tilanteesta

Vierailija
7/40 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen tilanne pääsi kehkeytymään?

Vierailija
8/40 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset pitää sut nyt pinnalla. Pyydä apua aina kun siltä tuntuu.

Kuvottaa kun vaan pyörii ajatus siitä kuinka helvetti kehtasivat tulla mun nenän eteen kertomaan, että näin nyt kävi ja tyyliin että elä sen kanssa...

Tästä on nyt kuukausi.... Milloin tämä loppuu, tämä paha olo.

Minua ei ole koskaan jätetty, nyt sain kokea tämän pahimmalla mahdollisella tavalla...

Itsesäälin määrä on jotain ihan järkyttävää, mutta en voi sille mitään.

Vierailija
9/40 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ystävyytesi/välittämisesi arvoinen. Voimia, eteenpäin sanoi mummo lumessa!

Vierailija
10/40 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista!!!! Sulle on jotain parempaa vielä tiedossa. Usko pois.

Vierailija
11/40 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä pahinta mitä voi tapahtua. Osoittaa melkoista epäkunnioitusta sinua kohtaan. Itse en usko, että voisin toipua tuollaisesta täysin koskaan. Anna surulle aikaa, kesään mennessä ei tarvitse olla kasassa jos ei siltä tunnu...

Toivottavasti mies ja serkku joskus tajuavat, miten pahasti ovat sinulle tehneet. Ehkä sitten, kun uuden onnen huuma laantuu.

Vierailija
12/40 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat vain huomanneet rakastuneensa toisiinsa. Mitään intiimiä ei ollut tapahtunut, kun kertoivat, uskoo ken tahtoo ja ei tuolla mitää merkitystä enää tässä vaiheessa ole.

Onneksi ja epäonneksi lapset ovat jo suhteellisen isoja.. Toisaalta onneksi koska on helpompi selittää miksi äiti ja isä ei ole enää yhdessä, mutta toisaalta epäonni, koska osaavat elää tässä surussa ihan yhtä voimakkaasti...

Vierailija
13/40 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisi noin. Siis että alkaisin seurustella puolison parhaan ystävän /parhaan ystävän miehen kanssa. Vaikka olisin kuinka rakastunut, niin mieluummin luopuisin itse (usein kuvitellusta) onnesta kuin loukkaisin läheistä noin. Itsekkäitä ihmisiä.

Onko sinulla sisaruksia, äiti, joku muu, jolle voisit puhua? Lapset varmasti antavat voimaa, mutta heille et voi purkaa huoliasi ja suruasi.

Vierailija
14/40 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsilla on niin paha olla... Mitä helvettiä mun pitäis tohon sanoa, voi voi vai???

Saatanan idiootti, joskus vois yrittää katsoa nenäänsä pidemmälle.

Pahinta on että mieheni oli ns. täydellinen aviomies ja isä. On rakastanut ja tehnyt kaiken minun ja perheen eteen. Koskaan ei ole pahasti sanonut, ei huutanut, eikä mitään negatiivistä.

Serkkuni on samanlainen, niin hyväntahtoista ihmistä saa hakea. Tai siis luulin että on sellainen.

Hänkin soittaa ja itkee, haluaisi peruuttaa kaiken... Siis mä en ymmärrä, kun tuntuu että he saavat mut tuntemaan siltä, että olis mun vika että mieheni jätti perheensä ja serkkuni hylkäsi ystävänsä.

Vierailija
15/40 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsethan sä nyt aikuisen, joka on selvästi 'sun puolella', tai mä ainakin tarvitsisin sun tilanteessasi. Ihmisen, joka kuuntelee ja myöntelee ja vahvistaa, että sulla on oikeus tuntea olosi kurjaksi.

Lapset toki antaa sen virikkeen jaksamiseen, mutta ei ne tuota tukea sulle voi antaa. Kysehän on niiden isästä, ja ne on vielä lapsia.

Kavereista tulee helposti ystäviä just sen myötä, kun niille uskoutuu ja niiden kanssa jakaa jotain henkilökohtaisempaa. Ota riski, kokeile.

Mä olen pahoillani sun puolesta. Sulla on varmasti todella ikävä olla.

Vierailija
16/40 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsilla on niin paha olla... Mitä helvettiä mun pitäis tohon sanoa, voi voi vai???

Saatanan idiootti, joskus vois yrittää katsoa nenäänsä pidemmälle.

Pahinta on että mieheni oli ns. täydellinen aviomies ja isä. On rakastanut ja tehnyt kaiken minun ja perheen eteen. Koskaan ei ole pahasti sanonut, ei huutanut, eikä mitään negatiivistä.

Serkkuni on samanlainen, niin hyväntahtoista ihmistä saa hakea. Tai siis luulin että on sellainen.

Hänkin soittaa ja itkee, haluaisi peruuttaa kaiken... Siis mä en ymmärrä, kun tuntuu että he saavat mut tuntemaan siltä, että olis mun vika että mieheni jätti perheensä ja serkkuni hylkäsi ystävänsä.

Tuskin kovin aitoa. Jos olisi, niin eivät olisi alkuunkaan lähteneet suhteeseen.

Vierailija
17/40 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä he yrittävät helpottaa omaa syyllisyyttään.

Vierailija
18/40 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsilla on niin paha olla... Mitä helvettiä mun pitäis tohon sanoa, voi voi vai??? Saatanan idiootti, joskus vois yrittää katsoa nenäänsä pidemmälle. Pahinta on että mieheni oli ns. täydellinen aviomies ja isä. On rakastanut ja tehnyt kaiken minun ja perheen eteen. Koskaan ei ole pahasti sanonut, ei huutanut, eikä mitään negatiivistä. Serkkuni on samanlainen, niin hyväntahtoista ihmistä saa hakea. Tai siis luulin että on sellainen. Hänkin soittaa ja itkee, haluaisi peruuttaa kaiken... Siis mä en ymmärrä, kun tuntuu että he saavat mut tuntemaan siltä, että olis mun vika että mieheni jätti perheensä ja serkkuni hylkäsi ystävänsä.

Joo. On kyllä uskomatonta, että kehtaavat omaa suruaan ja ahdistustaan vielä kaataa sinun niskaasi. Yrittävät paeta omaa syyllisyyttään. En voi kuin toivottaa voimia. Kusipäisten ihmisten kanssa joudut olemaan tekemisissä.

Vierailija
19/40 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niin pahoillani puolestasi!!

*hali* ja zemiä!

mitä sä paskalla teet kun ei ole peltoakaan!

Vierailija
20/40 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joille olen saanut tätä purettua... Äiti ja ystävä asuvat todella kaukana, joten tässä puhelimitse on saatu vain tätä hoidettua.

Onneks on vielä mieheni sisko, joka on ottanut asiakseen pitää meidät pystyssä.

Ja onhan noita, kaikkia tuttuja, mutta kun asutaan pienellä paikkakunnalla, niin tuntuu etten voi kenenkään kanssa jutella, ilman että asiat leviää.

Tosin, todella naurettavaa ajatella asiaa niin,koska otan kauhean riskin kirjottamalla tänne, ja sehän on sata varma että joku tuttu tätä nyt sitten lukee, mutta kuten sanottua, tänää tuntuu siltä etten jaksa välittää.

Ja tuntuu että tästä pitää saada puhua ja puhua, puhua ja puhua, ja tuntuu ettei kukaan jaksaniin paljon kuunnella vaikka haluaisivatkin.