Anna Abreu on nykyään aivan uskomattoman HOT!!!
Ennen hän oli suloinen pikkutyttö kasvoiltaan, nyt kaunis aikuinen nainen kasvoiltaan ja vartaloltaan!
Kommentit (17)
söpö pikkutyttö näyttäis olevan vieläkin
Ruma kasvoista ja lyhyt kuin tatti. On niitä paljon kauniimpiakin naisia nähty.
ja vaikken tuollaista musiikkia kuuntelekkaan, niin laulaa silti hyvin. Oikein potentiaalinen vientituote :)
Kuka tahansa olisi kaunis jos olisi varaa käydä kaikissa hoidoissa, hiustenpiennyksissä yms.
Sievä hän on, mutta vartalosta puuttuu aikuisen naisen kurvit.
Miks aina pitää mollata? Naiset haukkuu aina toisiaan. Mulle ainakin tulee parempi olo siitä, kun löydän toisesta jotain hyvää sanottavaa kuin jatkuvasta epäkohtien ruotimisesta.
Kuitenkaan Annan ulkonäössä ei mun mielestä ole "sitä jotain". Eli on siis perushyvännäköinen, mutta ei erotu muiden hyvännäköisten laulajien keskuudesta.
En kyllä kuvailisi hotiksi, tokihan kuka vaan voi esittää hottia tuollaisilla meikeillä yms, mutta mä en mene lankaan. Näen hänessä vain pikkulikan joka leikkii isoa.
Se on ihan tavallinen portugalilainen pygmi; nuorena sievä, aikuistuttuaan ei mikään näköinen.
Tosin noin käy kyllä monille, eipä sillä.
Panepa kuvasi tänne, niin nähdään, minkälainen muotovalio itse olet, kun sinulla on tuolla tavalla varaa arvostella toisia.
Vierailija kirjoitti:
Miks aina pitää mollata? Naiset haukkuu aina toisiaan. Mulle ainakin tulee parempi olo siitä, kun löydän toisesta jotain hyvää sanottavaa kuin jatkuvasta epäkohtien ruotimisesta.
Nainen on naiselle susi.
Vierailija kirjoitti:
Sievä hän on, mutta vartalosta puuttuu aikuisen naisen kurvit.
Eli siis ei ole lihava pottusäkki?
Hyvät tissit Annalla.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=1054361802725511&set=a.33077601841…
DianDra ei vaan jotenkin saa sitä hothottia ittestään irti .
sellaisen vaikutelman minä saan