Oletko mustasukkainen?
Itse olen hirvittävän mustasukkainen.
Seurustelen, mutta emme asu yhdessä vielä. Jos tiedän, että emme tapaa jonain iltana enkä ole varma, mitä mies aikoo tehdä töiden jälkeen, olen hirveän mustis. Siis saatan itkeä itseni uneen suunnilleen. En silti kyttää hänen puhelintaan, papereitaan, epäile mitään.
Ennen olin naimisissa miehen kanssa joka ei koskaan käynyt missään oikeastaan, vain työjutuissa. Sitten kun hän alkoi käydä, alkoi pettämisetkin. Ehkä en osaa luottaa ihmiseen, joka käy baareissa.
Jos käy vaan kaverin luona, tai harrastamassa jotain urheilua tms, niin se on eri juttu, en ole mustis. Mutta tuo baari on punainen vaate minulle. :(
Ja joo, viime poikien baarireissulta näin kuvia, joissa (naimisissa olevat) kaverinsa olivat kaulakkain joidenkin tuntemattomien tyttöjen kanssa (ei toki pussailua tms selvää pettämistä mutta sellaisia poseerauskuvia). ja nyt just tajusin, että miksi ei oma kultsini esiintynyt kuvissa kaulakkain. Hänhän itse oli ottanut ne kuvat... ei se tarkoita etteikö hänkin olis ollut sitten niiden tyttöjen kimpussa... :( Mutta miks hän olisi edes näyttänyt niitä kuvia minulle.